محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳ آبان

سرپرست جدید فرهنگسرای فناوری اطلاعات با حکم رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران منصوب شد.
به نقل از فرهنگسرای فناوری اطلاعات، حجت‌الاسلام میثم امرودی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حکمی علی صادقی را به سمت سرپرست فرهنگسرای فناوری اطلاعات منصوب کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲ آبان

خانوادۀ ایرانسل به یکی از بزرگترین کارفرماهای خرید خدمات تبدیل شده وزیر ارتباطات و فناوری‌اطلاعات، به مناسبت چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن همراه ایرانسل، پیام تبریکی را خطاب به خانوادۀ بزرگ ایرانسل منتشر کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲ آبان

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به مناسبت ۲۹ مهرماه، مصادف با چهاردهمین سالروز راه‌اندازی شبکۀ تلفن همراه ایرانسل، پیام تبریکی را خطاب به خانوادۀ بزرگ ایرانسل منتشر کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲ آبان

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه انحصار مخابرات برای ارائه خدمات فیبر نوری شکسته شده و آسیاتک هم قادر به ارائه خدمات است،‌ گفت: قرارداد سایر شرکت‌ها هم در دست تبادل است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱ آبان

مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال غرب رگولاتوری از صدور ۱۰۸ پروانه جدید دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاترICT روستایی در شش ماهه اول سال ۹۹ خبر داد و اعلام کرد: این آمار نسبت به سال گذشته رشد ۶۰ درصدی داشته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱ آبان

به گزارش پیوست، مدیرعامل ایرانسل خبر از ارائه درخواست این اپراتور تلفن همراه به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی برای دریافت پروانه یکپارچه شبکه موبایل و اینترنت بی‌سیم و ثابت داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳۰ مهر

شرکت مخابرات از مشترکان تلفن ثابت خواست در صورت عدم نیاز به برقراری تماس بین الملل، نسبت به بستن صفر دوم خطوط تلفن خود اقدام کنند.

ادامه مطلب