محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۷ مهر

نظام صنفی رایانه‌ای از برگزاری آنلاین بخشی از برنامه‌های جانبی نمایشگاه بین‌المللی الکامپ خبر داد.
شیوع کرونا بزرگ‌ترین نمایشگاه بین المللی خاورمیانه در بخش ارتباطات را به تعطیلی کشاند و بیست و ششمین سال برگزاری آن به زمان نامعلومی موکول شد. نمایشگاه بین‌المللی الکامپ که قرار بود ۲۸ تا ۳۱ شهریورماه در ابعاد کوچک‌تر برگزار شود به اعلام سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اعلام پایان امسال برگزار خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۷ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: از شرکت‌های داخلی حمایت کردیم و آنها در چند ماه آینده می‌توانند تبلت ارزان قیمت تولید کنند و در اختیار دانش آموزان قرار دهند.
به گزارش روز یکشنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محمدجواد آذری جهرمی روز یکشنبه در هشتمین برنامه از سلسله برنامه‌های گفت‌وگو بر محور تحول و بهبود یادگیری که با حضور وزیر آموزش و پرورش، ۳۱ مدیرکل استانی و بیش از ۷۵۰ رئیس اداره آموزش و پرورش سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: قیمت این تبلت‌ها حدود ۲ تا سه میلیون تومان خواهد بود اما این قیمت هم برای برخی خانواده‌ها دشوار است و باید در این زمینه چاره‌ای اندیشید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۲۷ مهر

شرکت دانش‌بنیان پارت هم‌زمان با روز عصای سفید امکان احراز هویت غیرحضوری برای افراد نابینا و کم بینا در بازار سرمایه را توسط اپلیکیشن سیگنال فراهم کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۲۶ مهر

به گزارش وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پنجاه و هفتمین نشست نقد و اندیشه کارشناسان این حوزه به رگولاتوری سبک و کوچک و ارائه سرویس ها و خدمات مناسب به عنوان الزاماتی برای حکمرانی فضای مجازی تاکید کردند.
نجاه و هفتمین جلسه از سلسله نشست‌های نقد و اندیشه با موضوع «حکمرانی در فضای مجازی» با حضور مهدی فسنقری، معاون پژوهشی پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و رضا عزمی دانشیار گروه مهندسی کامپیوتر و رییس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه الزهرا برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۴ مهر

تست پایداری سیستم DNS دامنه داخلی ir. با حضور مشاور وزیر در حوزه پدافند غیرعامل، نمایندگان قرارگاه ثارا... و سازمان پدافند غیرعامل، معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات و مدیرکل نظارت بر سرویسهای ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری برگزار شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۴ مهر

همزمان با روز عصای سفید و در پی قول وزیر ارتباطات برای دسترس پذیر شدن اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های کاربری برای نابینایان، یک نخبه نابینا به‌عنوان مشاور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب شد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند