محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۴ مهر

رئیس انجمن صنفی فروشندگان تلفن همراه، سیم‌کارت و لوازم جانبی گفت: عمده فروش با توجه به تثبیت نرخ روز ارز که بعد از ظهر است و معمولا نسبت به روز قبل گران‌تر می‌شود، قیمت گوشی را تعیین و در اختیار فروشنده خرد قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۴ مهر

به گزارش پیوست، امیر ناظمی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات که دو هفته پیش خبر کاندیدا شدنش در ششمین انتخابات سازمان نظام صنفی رایانه‌ای منتشر شده بود، از این انتخابات انصراف داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر

مدیرعامل گروه شستا از واگذاری سهام شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بازار بورس در زمستان سال 99 و اصلاح قراردادهای RAN Sharing و رومینگ این اپراتور با همرا اول و ایرانسل خبر داد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر

کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در سیصد و ششمین جلسه خود سقف تعرفه خدمت دسترسی مدارس به شبکه ملی اطلاعات از طریق دارندگان پروانه ارایه خدمات ارتباطی ثابت و سیار را تصویب کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر

وزیر ارتباطات گفت به دستور رئیس جمهوری با معاونت حقوقیدرخاب بررسی هستیم تا احتمالا اطلاعات مدارک تحصیلی شهروندان ایرانی با حذف بخش‌هایی از حریم خصوصی، بصورت عمومی در اختیار همه قرار دهیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر

به گزارش آی‌تی‌ایران، به جای آدرس و کدپستی تنها شماره موبایل‌تان را در بخش گیرنده / فرستنده بنویسید
صندوق الکترونیکی پست یا همان طرح ملی صاپست پس از یک سال اجرای آزمایشی در نهایت روز جهانی پست رونمایی شد و به عنوان سرویس جدید شرکت ملی پست آغاز به کار کرد. صاپست شناسه کد 7 رقمی است که هر فرد حقیقی یا حقوقی می‌تواند از آن به عنوان آدرس برای ارسال مرسولات استفاده کرده و نیازی به ثبت آدرس گیرنده و فرستنده بر روی محصول نیست.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر

وزیر ارتباطات گفت: سامانه جامع تجارت می‌تواند سودجویی و رانت عده‌ای را ریشه‌کن کند.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه دولت با اشاره به افتتاح سامانه جامع تجارت در تاریخ ۰۹/‌۰۹/‌۹۹‬ اظهار کرد: سامانه جامع تجارت می تواند سودجویی و رانت عده‌ ای را ریشه‌کن کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک توسعه صادرات ایران از اجرای پروژه تحول دیجیتال در این بانک براساس ابلاغیه وزارت اقتصاد خبر داد.

ادامه مطلب