محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر

وزارت ارتباطات و فناوی اطلاعات لایحه مسوولیت ارائه‌دهندگان خدمات حوزه فناوری اطلاعات را به کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت ارائه کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۲۳ مهر

به گزارش پیوست، گلایه گسترده از سوی بازاریابان پورسانتی شرکت دیجی‌کالا، بزرگترین غول خرده‌فروشی آنلاین ایران، به شبکه‌های اجتماعی کشیده شده و بسیاری آن را به ادغام ادرو ، بازوی بازاریابی آنلاین دیجی‌کالا، در شرکت مادر مرتبط می‌کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۲ مهر

فعالان فضای مجازی پاک با تاکید بر ضرورت سیاستگذاری حاکمیت در حوزه بازی و سرگرمی دیجیتال به عملکرد وزارت ارتباطات در ارائه پهنای باند رایگان بدون ضابطه به بازی های خارجی انتقاد کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۲ مهر

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اتمام تست‌های نهایی ماهواره پارس ۱ برای تحویل به سازمان فضایی ایران خبر داد.
«مرتضی براری» روز دوشنبه درباره مهم‌ترین اقدامات حوزه فضایی کشور در یک‌سال اخیر، افزود: از آغاز برنامه ۱۰ ساله دوم فضایی، توسعه متوازن ارکان حوزه فضایی را در دستور کار قرار دادیم و در هر دو حوزه بالادست و پایین دست برنامه‌هایی را به ‌صورت کوتاه مدت و بلند مدت تدوین کردیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۲ مهر

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد که این مرکز هیچ مجوزی برای استخراج کنندگان رمزارز صادر نمی‌کند.
این اطلاعیه پس از جعل نمونه‌ای از مجوزهای صادر شده از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برای استخراج رمزارز صورت گرفته است. برخی از افراد اقدام به جعل مجوزی از سوی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کرده‌اند که طبق آن این مرکز به این مراکز اجازه می‌دهد که آنها به مدت یک سال به صورت موقت اقدام به استخراج رمز ارز کنند.

ادامه مطلب