محبوب ترین ها
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۱ مهر

همراه اول طی اطلاعیه ای اعلام کرد مشکل ایجاد شده در برقراری ارتباط تلفنی برخی مشترکان شهر تهران، ناشی از خرابی تجهیزات انتقال مخابرات است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۱ مهر

به دلیل بروز اختلال و مشکل فنی در شبکه مخابرات، دو سامانه «سنا» و «نیما» از دسترس خارج شدند، که به محض رفع اشکال از سوی شرکت مخابرات، در اختیار کاربران قرار می‌گیرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۱ مهر

بر اساس مصوبه ۲۳۷ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در سال ۱۳۹۵ و با تایید دولت، قیمت هر خط تلفن ثابت ۲۰۰ هزار تومان اعلام شد.
به گزارش اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ، بید خام ضمن بیان این مطلب افزود: متقاضیان دریافت تلفن ثابت در زمان ثبت نام می توانند هزینه ثبت نام را یکجا پرداخت کنند ویا به ازای هر خط، مبلغ یک میلیون ریال به صورت نقدی و مابقی مبلغ (یک میلیون ریال) طی ۳۶ ماه پس از راه اندازی خط، از طریق قبوض پرداخت کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ دوشنبه ۲۱ مهر

تعداد مشترکان تلفن همراه ایران تاکنون به ۱۲۱ میلیون و ۹۲ هزار و ۲۳۲ مشترک رسیده است.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، براساس آمار و اطلاعات منتشر شده از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ضریب نفود تلفن همراه در کشور نیز به 144.14 درصد رسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۹ مهر

طرح ملی صندوق الکترونیکی پست (صاپست) با هدف ارائه شناسه پستی به افراد حقیقی، حقوقی و صاحبان کسب و کارها، همزمان با روز جهانی پست رونمایی شد.
به نقل از شرکت ملی پست، مشکلات زیادی در بخش ارسال مرسولات پستی از جمله فراموشی کد پستی، درج آدرس اشتباه، عدم رعایت اصول آدرس نویسی بر اساس الزامات استاندارد پست و بد خط نویسی توسط مشتریان که باعث بروز خطا در هنگام تجزیه مرسولات به ویژه در اوج ساعات کاری می شود؛ وجود دارد. به همین منظور برای رفع این موانع و تسهیل در امر ارسال و دریافت مرسولات سرویسی جدید در شرکت ملی پست ایران به نام «شناسه صاپست» رونمایی شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۹ مهر

همراه اول برای تشویق دانشجویان و بهره‌مندی از توانمندی اساتید درنظر دارد به پایان نامه‌های مرتبط با حوزه‌های مرکز تحقیق و توسعه این اپراتور حمایت پژوهشی اعطا کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۱۹ مهر

اتصال ۹۰ درصد روستاهای کشور به اینترنت و شبکه ملی اطلاعات در دولت تدبیر و امید باعث تحقق «اقتصاد دیجیتال» در روستاها شد به طوری که روستاییان اکنون می‌توانند چرخه معیوب واسطه‌ها را حذف و محصولات کشاورزی، باغداری و صنایع دستی خود را بی‌واسطه در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند.

ادامه مطلب