محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۴ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، تصویر غیر رسمی به اشتراک گذاشته شده از پنل پشتی آنر ۵۰ از طراحی متفاوت دوربین اصلی با بهره‌مندی از دو حلقه خبر می‌دهد.
همانطور که در تصویر دیده می‌شود، پنل پشتی گوشی هوشمند آنر ۵۰ احتمالا مجهز به دو دایره برای قرارگیری لنزهای دوربین خواهد بود که به صورت عمودی در زیر یکدیگر قرار گرفته‌اند. زبان طراحی به‌کار برده شده در طراحی ماژول دوربین دستگاه مذکور، یادآور زبان طراحی مورد استفاده در رندرهای هواوی P50 است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۳ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، اپل اعلام کرد که به زودی می‌توانید آیفون ۱۲ و همچنین آیفون ۱۲ مینی را با رنگ بنفش در بازار خریداری کنید. تیم کوک، مدیر عامل اپل در دقایق آغازین مراسم Spring Loaded که به خاطر پاندمی کرونا به صورت از پیش ضبط شده در حال پخش و برگزاری است، این موضوع را اعلام کرد.
این رنگ از آیفون ۱۲ از جمعه همین هفته برای علاقه‌مندان قابل پیش‌خرید خواهد بود. به گفته اپل، نخستین بسته‌های سفارش نیز از سی آوریل (ده روز دیگر) ارسال شده و به دست خریداران می‌رسد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، پوکو از یک گوشی هوشمند جدید در هند رونمایی کرد که از نمایشگر فول اچ ‌دی پلاس بهره می‌برد. این دستگاه که پوکو M2 Reloaded نام دارد، با قیمت ۱۲۶ دلار به فروش می‌رسد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، هرچه به ماه سپتامبر نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و شایعات بیشتری مرتبط با گوشی‌های آیفون ۱۳ اپل به گوش می‌رسد و جزییات بیشتری از مشخصات و قابلیت‌های ارتباطی 5G این گوشی‌ها منتشر می‌شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، آنر در سکوت خبری از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد. آنر پلی ۵ تی لایف (Play 5T Life) به چیپ هلیو P35 مدیاتک مجهز شده و نمایشگر ۶.۶ اینچی دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، موتورولا اولین گوشی سری G با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی را با نام موتو G60 معرفی کرد. این کمپانی در کنار این محصول، از گوشی موتو G40 Fusion هم پرده برداشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۳۰ فروردين

طبق گزارشی جدید یک تولید کننده چینی تصمیم دارد موبایل پرچمداری با نمایشگر کوچک ۵.۹ اینچی، باتری ۴ هزار میلی آمپری و دوربین ۶۴مگاپیکسلی به بازار عرضه کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۹ فروردين

شرکت اپل اعلام کرد تصمیمش برای توقف عرضه آداپتور برق به همراه محصولاتی نظیر آیفون ۱۲ در مصرف ۸۶۱ هزار تن فلزات شامل مس، روی و قلع صرفه‌جویی خواهد کرد.
این شرکت آمریکایی اعلام کرد حذف آداپتور برق اجازه می‌دهد جعبه آیفون ۱۲ کوچکتر شود و این شرکت این دستگاهها را به شکل کارآمدتری ارسال کند و ظرفیت پالتهای مخصوص حمل جعبه های آیفون ۱۲ حدود ۷۰ درصد بیشتر خواهد شد.

ادامه مطلب