محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ فروردين

به گزارش دیجیاتو، سامسونگ سال گذشته میلادی از نسخه FE یا Fan Edition گلکسی S20 رونمایی کرد و ظاهرا امسال هم چنین رویکردی را در قبال گلکسی S21 در پیش می‌گیرد. حالا برای اولین بار رندرهای گلکسی S21 FE به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.
این رندرها که از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری با حساب توییتری «OnLeaks» منتشر شده‌اند، گوشی هوشمند کره‌ای‌ها را از زوایای مختلف نشان می‌دهند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ فروردين

به گزارش دیجیاتو، هواوی احتمالا نزدیک به دو ماه دیگر از جدیدترین پرچمدارانش از سری P رونمایی خواهد کرد. تا به امروز شاهد انتشار رندرهای زیادی از گوشی هواوی P50 و P50 پرو بوده‌ایم، اما حالا تصاویری از نمونه اولیه یکی از این پرچمدارها به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۳ فروردين

به گزارش زومیت، طبق گزارشی تأییدنشده، سامسونگ و ال جی در حال ارتقاء خطوط تولید صفحه‌نمایش آیفون هستند تا برای آیفون ۱۳ پرو و آیفون 13 پرو مکس، پنل LTPO OLED تأمین کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۲ فروردين

مشخصاتی از دو گوشی شرکت «تی‌سی‌ال» فاش شده که یکی از آنها مجهز به فناوری ۵G و نمایشگر ال ای دی است. دیگری نمایشگر ال سی دی و باتری ۵ هزار میلی آمپری دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۱ فروردين

به گزارش دیجیاتو، سامسونگ سال ۲۰۱۹ گوشی گلکسی A80 را با طراحی متفاوت دوربین وارد بازار کرد، با این حال تا به امروز شاهد عرضه نسخه جایگزین آن نبوده‌ایم. حالا کره‌ای‌ها برای معرفی چنین محصولی آماده می‌شوند و تصاویر واقعی گلکسی A82 یا گلکسی کوانتوم ۲ به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۱ فروردين

به گزارش زومیت، شایعات می‌گویند که سامسونگ تولید گلکسی اس ۲۰ اف ای را با تراشه اگزینوس متوقف کرده و در آینده از تراشه اسنپدراگون برای تولید مدل 4G استفاده خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۰ فروردين

به گزارش دیجیاتو، شرکت فنلاندی HMD که صاحب برند تجاری نوکیا محسوب می‌شود به تازگی از شش موبایل جدید که برای آن‌ها نام‌گذاری‌های متفاوتی را هم در نظر گرفته بود، رونمایی کرد. این شرکت یکی از مشخصه‌های اصلی گوشی‌های جدید را عمر طولانی آنها اعلام کرده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند