محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

کاربری با نام Ricciolo1 در توییتر خود، تاریخ عرضه رسمی سامسونگ گلکسی 8 را عنوان کرده است. طبق استدلال وی، قرار است گوشی جدید سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون رونمایی شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

تولید کننده ژاپنی سونی به تازگی قیمت گوشی Sony - Xperia X Compact خود را به طور قابل توجهی کاهش داده است. در حال حاضر می توان یک دستگاه از این گوشی را به مبلغ 499 دلار خریداری کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

کمتر از یک ماه پس از فراخوان عمومی تعویض گوشی‌های Note 7، خبرهای متعددی مبنی بر آتش گرفتن گوشی‌های تعویضی منتشر شد. همین کافی بود تا Samsung تولید این گوشی را متوقف کند.
در پی اعلام اپراتورهای AT&T و T-Mobile مبنی بر عدم فروش Note 7، خبرگزاری کره‌ای Yonhap گزارش داد که Samsung نیز تولید این سری گوشی را متوقف خواهد کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

بخش رسانه‌ای Samsung همچنان در تلاش برای آرام کردن اوضاع قرار دارد. حادثه‌ی اخیر که در پرواز یکی از خطوط هواپیمایی آمریکا رخ داده، نگرانی‌ها را در خصوص ایمنی گوشی‌های Galaxy Note 7 دو چندان کرده است. این دستگاه در خلال حادثه در جیب مالک آن به صورت خاموش قرار داشته و بدتر آنکه به گفته‌ی مالک آن، این گوشی جزء تعویضی‌های Note 7 به حساب می‌آمده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

خوشبختانه اخیرا با نشت اطلاعاتی از کمپانی کره جنوبی سامسونگ توانسه ایم اطلاعاتی را در مورد گوشی Galaxy S8 بدست بیاوریم. گفته می شود این گوشی، دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۹ مهر

مهندسین کمپانی بلک ویو گوشی هوشمند 5.5 اینچی جدید خود را به نام Blackview E7 S طراحی کردند. این گوشی در حال حاضر در مراحل تست و اجرا می باشد و تاریخ عرضه رسمی آن مشخص نشده است. اما ویژگی های این گوشی چینی توسط یک منبع ناشناس در فضای مجازی برای کاربران منتشر شده است.

ادامه مطلب