محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۹ مرداد

در یک مصاحبه ی طولانی با Washington Post ، Cook در مورد AR ، مالیات و San Bernardino صحبت کرد.
به منظور جشن گرفتن پنجمین سال رهبری Tim Cook در اپل و تولید بیش از یک میلیارد آیفون، این رئیس به گفتگو با Washington Post نشست. این به عنوان یک صلح و حسن نیت محسوب می شود، اگرچه بینش های معدودی در مورد Cook و اپل وجود دارند که این مدیر اجازه ی بروز آن ها در میان افراد را داده است. به عنوان مثال، در مورد موضوع آیفون San Bernardino ، این شرکت زمان بسیاری را صرف کار کردن بر روی آنلاک کردن این گوشی کرد. پس از اینکه تصمیم گرفتند که انجام این کار ممکن است، اما از طرف دیگر جلوگیری از سوءاستفاده و به اشتراک گذاشتن آن بسیار دشوار خواهد بود، Cook از انجام این کار امتناع کرد. همانطور که وی توضیح می دهد، "با ریسک انجام این کار، در صورتی که به بیرون درز پیدا کند، ما احساس کردیم که این اتفاق می تواند برای امنیت عمومی بسیار بد باشد."

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۸ مرداد

خبر چین ها به تازگی در سایت اجتماعی Weibo برای اولین بار عکس هایی از گوشی هوشمند چینی LeEco Le 2S را منتشر کرده اند. انتظار می رود که این گوشی دارای رم 8 گیگابایتی و دوربین دوگانه باشد.
پیش تر نیز تصاویری از قاب پشتی این گوشی منتشر شده بود که وجود دوربین دوگانه را در این گوشی تایید می کرد جالب اینجاست که طراحی ماژول دوربین این گوشی به پوزه خوک کارتونی و یا شکلک پیام رسان ها شباهت دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۷ مرداد

فیزیکدان برنارد فلدمن از ایالات متحده، مکانیسم اثر تلفن های همراه، که می تواند منجر به سرطان در افراد شود را بررسی کرده است. در این آزمایش، او به مدت طولانی موشها را تحت تابش اشعه هایی که از تلفن همراه منتشر می شود قرار داد و نتایج حاصل را در مقاله ای در پورتال arXiv.org منتشر کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۶ مرداد

برای دیدن Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle آماده باشید.
HTC به سختی در حال کار کردن بر روی یک جفت جدید از تلفن های هوشمند Desire است که بر اساس گزارش ها کمی دیرتر در این فصل عرضه خواهند شد.
این تلفن های جدید به عنوان Desire 10 Pro و Desire 10 Lifestyle شناخته خواهند شد. این اطلاعات جدید با دقت تمام و به همراه اطلاعاتی در مورد آن چه که این شرکت در حال برنامه ریزی بر روی آن است ارائه شده اند که با VentureBeat به اشتراک گذاشته شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ مرداد

سامسونگ به صورت ویژه برای بازی های المپیک ریو تعداد محدودی از گوشی هوشمند Galaxy S7Edge با نمادهای این رقابت را ، به همه شرکت کنندگان حاضر در بازی های المپیک به صورت رایگان عرضه کرده است. اما در این میان ورزشکاران کره شمالی حاضر به دریاغت این محصول کره جنوبی نشده اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ مرداد

تحلیلگران TrendForceبه تازگی آمار فروش بازار نوت بوک را در نیمه اول سال 2016 را ارائه کرده اند.با توجه به این گزارش مشخص می شود که لنوو هنوز هم در صدر فروش این دسته از محصول قرار دارد. طب این آمار فروش کمپانی اپل نیز به یک چهارم کاهش یافته است.

با توجه به گزارش TrendForce، نیمه اول سال 2016 در سراسر جهان 74180000 لپ تاپ فروخته شده است. که این میزان نسبت به سال 2015 افت 4 درصدی داشته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۵ مرداد

با توجه به شایعات اخیر، کمپانی نوکیا، آماده عرضه دو گوشی هوشمند تحت نام تجاری خود است. به گزارش منبع خبری Feng، تا کنون اطلاعات پراکنده ای در مورد این گوشی اعلام شده که در میان این شایعاتی در مورد ماژول دوربین منحصر به فرد این گوشی به چشم می خورد.

در ماه می سال 2016 شرکت فنلاندی HDM Global Oy به مدت ده سال مجوز تولید گوشی های هوشمند و تبلت تحت نام تجاری نوکیا را دریافت کرد. در این میان یکی از تامین کننده های کمپانی اپل به نام فاکسفان نیز به آنان کمک کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

LG قصد دارد که گوشی بعدی آن به عنوان یک رویا برای دوستداران دستگاه های صوتی شناخته شود.
برخی از بخش های صنعت تکنولوژی دوست دارند که شما فکر کنید که تلفن های هوشمند بدون جک هدفون، آینده ی این صنعت خواهند بود. اما LG بینش متفاوتی دارد، و با شرکت صوتی رده بالای ESS همکاری کرده است تا به ایجاد یک تبدیل کننده ی دیجیتال به آنالوگ چهارضلعی HiFi 32-bit برای V20 بعدی بپردازد. برخلاف DACs استاندارد، این مدل قول داده است تا به کاهش صداهای محیطی به نصف بپردازد و تن صدای موردنظر شما را طوری تنظیم کند که انگار شما به صورت جداگانه در حال گوش دادن به موسیقی هستید. این bit به تنهایی هیچ ارزشی ندارد، اگرچه، این قدرت صوتی نوظهور تنها در صورتی کار می کند که شما از مجموعه ای از هدفون های کابلی استفاده کنید.

ادامه مطلب