محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

تلفن 5 اینچی 1080p حتی به پشتیبانی از استایل GoPro می پردازد.
اگر به فیلمبرداری از مسابقات موتورسواری بر روی یخ و یا فضاهای روباز می پردازید، یکی تلفن هوشمند معمولی ممکن است کمی دلچسب تر باشد. جدیدترین مدل Kyocera ، یعنی DuraForce Pro ، برای این کار ساخته شده است. این یک تلفن 5 اینچی مقاوم است که به همراه یک دوربین مخصوص اکشن تحویل داده می شود که به ضبط ویدیوهای تمام HD به همراه زاویه ی باز دید می پردازد. این دستگاه نام پرمدعای خود را به همراه یک پوشش ضدگرد و غبار IP6X ، ویژگی زیرآب ( دو متر برای بیشتر از 30 دقیقه) و ویژگی های نظامی در برابر گردوغبار، شوک ، لرزش، افزایش درجه حرارت، تابش خورشیدی و .... به دوش می کشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ مرداد

به گزارش جی اس ام آرنا، ویژگی های گوشی هوشمند جدید هوآووی Huawei Mate 9 در بچمارک محبوب GFXBench اعلام شده است.
ویژگی ها
البته نام این گوشی به صورت واضح در این بچمارک ذکر نشده است. با این حال، پردازنده HiSilicon مشخص میکند که این گوشی هوآووی است. چیپ ست در مدل p9 شماره Hi3650 می باشد که در مدل جدید Hi3660 است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ مرداد

بلومبرگ در گزارشی نوشت آی فون 7 جدید در 7 سپتامبر رونمایی خواهد شد . گفته شده آغاز فروش این گوشی هوشمند جدید در تاریخ 16 سپتامبر آغاز خواهد شد.
چرا نام آیفون 7
تحلیلگران تاریخ رونمایی و آغاز فروش محصول جدید آیفون را از اطلاعات سال گذشته با توجه به روزهای هفته مقایسه کرده و اعلام کرده اند روز عرضه این گوشی احتمالا چهارشنبه 7 سپتامبر خواهد بود.
فروش این گوشی یک هفته بعد از رونمایی و در تاریخ 16 سپتامبر روز جمعه خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ مرداد

کنفرانس هکرهای کلاه سیاه (black hat) هر ساله با معرفی آسیب پذیری سرویس های نرم افزاری و شبکه ای، آگاهی عمومی را بالا برده و کمی هم موجب رسوایی شرکت ها می شود. در همین راستا چند روز پیش یک پژوهشگر مقاله ای منتشر کرد که در آن ادعا کرده سیستم پرداخت موبایل سامسونگ الگوریتم ضعیفی دارد که می تواند از سوی هکرها اکسپلویت شود. وبلاگ مسائل امنیتی سامسونگ، این ادعا را رد کرده و می گوید محاسبات انجام شده برای الگوریتم این سیستم با آن چه در مقاله معرفی شده تفاوت دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۳ مرداد

به گزارش سایت بورس نیکی، کمپانی اپل تنها مدتی از انتشار محصول جدید خود، به صورت اساسی در برنامه های خود تجدید نظر کرده است . به گزارش این سایت این کمپانی تنها یک مدل آیفون 7 را با تک دوربین . مدل پرو آن را با دو دوربین ارائه خواهد کرد.
رقبا در بازار
پیش از این گزارش شده بود که این کمپانی قصد دارد سه گوشی جدید خود را در نسخه استاندارد، پلاس و پروو عرضه کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ مرداد

آیفون بعدی مانند مدل S به نظر می رسد.
یک گزارش دیگر پیشنهاد داده است که اپل مسیر متفاوتی را با تلفن امسال خود در پیش گرفته است. گزارشگر Bloomberg و مدیر معروف اپل، مارک گورمن به انتشار داستانی پرداخته است که ادعا می کند این گوشی جدید از یک طراحی "مشابه با 6 و 6s " برخوردار خواهد بود. ما پیش از این نیز، این مطلب را شنیده بودیم، که به پیشنهاد این مسئله میپردازد که اپل در برابر ایجاد تغییرات زیبایی شناسی تا سال آینده، یعنی تا زمانی که آیفون، دهمین سال تولد خود را جشن می گیرد، عقب نشینی خواهد کرد. گورمن همچنین گزارش کرده است که آیفون بعدی از جک هدفون برخوردار نخواهد یود، دوباره همان چیزی که مدتی است در مورد آن شایعه شده است، و قرار است آیفون جای جک هدفون خود را به اتصال با بلوتوث و پورت شارژ بدهد. (برای هدفون های درخشان آماده باشید).

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۱ مرداد

کارشناسان کمپانی Check Point Software Technologies متخصص در زمینه امنیت شبکه عنوان می کنند، که نقص امنیتی 900 میلیون گوشی اندروید را تهدید می کند.
این حفره امنیتی در چیپ ست Qualcomm سبب می شود تا سارقان به اطلاعات شخصی و بانکی ثبت شده در گوشی کاربران دسترسی پیدا کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد

عرضه گوشی های هوشمند لوکس برای علاقه مندان به بازی پوکمون گو
کمپانی Caviar به تازگی گوشی هوشمند لوکسی را با طراحی بازی پوکمون گو ارائه کرده است. این کمپانی نسخه خود را با نام iPhone 6S Pokemon GO Edition عرضه کرده است، که از اجزا تشکیل دهنده گران قیمت ساخته شده است.
خاویار یکی از کمپانی های معروف و سازنده گوشی های لوکس برای افراد مشهور است. پیش تر در همین سایت خبری خواندیم که این کمپانی به تازگی برای رئیس جمهور روسیه ولادیمیر پوتین نیز گوشی آیفون 6s را با تصویر چهره وی و با کیفیت بسیار بالا تولید کرده است اما گویا این کمپانی تصمیم گرفته تا سود بیشتری از مهارت خود بدست آورد و آن هم غنیمت شمردن فرصت جدید و بازی محبوب پوکمون گو است! البته در حاشیه اخبار نیز شنیدیم که نخست وزیر روسیه دیمیتری مدودف نیز علاقه وافری به این بازی دارد .

ادامه مطلب