محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد

شما می توانید وسایل الکترونیکی آمازون را به صورت آنلاین و هم اکنون خریداری کنید، آن ها پاییز امسال در فروشگاه ها عرضه خواهند شد.
چندین سال پیش، بازدید از یک Target یکی از بهترین روش ها به منظور مشاهده ی محصولات Kindle آمازون ، پیش از آن که تصمیم بگیرید تا پولی که با زحمت آن را به دست آورده بودید را خرج کنید، محسوب می شد. اما در سال 2012، Target فروش Kindle را هم به صورت آنلاین و هم در فروشگاه ها متوقف کرد. اگرچه این مسئله در حال تغییر است، به طوری که امروز شما می توانید Kindle PaperWhite و Kindle استاندارد را به صورت آنلاین از Target خریداری کنید. و یک گزارش از Bloomberg به این نکته اشاره می کند که شما به زودی قادر خواهید بود تا آن ها را در فروشگاه های حقیقی Target خریداری کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۰ مرداد

پروژه ی Open YOLO به اپلیکیشن ها اجازه می دهد تا به مدیریت رمزعبور بر اساس انتخاب شما، دست پیدا کنند. امنیت از هر زمان دیگری از اهمیت بیشتری برخوردار است، اما مردم هنوز تایپ کردن رمزعبور در تلفن های خود را دوست ندارند. به عنوان مثال، گوگل در حال همکاری با Dashlane و سایر مدیریت کننده های رمزعبو در پروژه ی Open YOLO می باشد ( مخفف جمله ی شما تنها یک بار وارد می شوید). این ایده به منظور ایجاد یک API ایجاد شده است که به دولوپرهای اندروید اجازه می دهد تا به مدیریت رمزعبورها دسترسی داشته باشند تا شما بتوانید به صورت خودکار و بدون تایپ کردن و یا تایپ خودکار که از امنیت پایینی برخوردار است، وارد اپلیکیشن ها شوید. Dashlane به عنوان رهبر پیشگام در این مسیر و در همکاری با سایر مدیریت کننده های رمزعبور فعالیت میکند، اما گفته نشده است که کدام یک از آن ها در این امر دخیل هستند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ مرداد

کمپانی موتورلا اخیرا در حال طراحی و تولید گوشی جدید خود به نام Moto Z Play می باشد. در مورد این گوشی به تازگی عکس هایی در جی اس ام آرنا منتشر شده است.
همانطور که قبلا اشاره شده بود این گوشی جدید در رده تولیدی گوشی های سری z موتورلا قرار دارد و مجهز به ماژول Moto Mods می باشد.
این گوشی دارای یک باتری اضافه، بلندگو و یا یک پیکو پروژکتور می باشد.
گوشی جدید با مدل قبلی خود تفاوت چندانی ندارد اما در مدل جدید گویا به اسکنر اثر انگشت و پورت USB Type-C مجهز است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ مرداد

کمپانی سامسونگ بدون اعلام قبلی، فیلتر نور آبی را مشابه با حالت دید شب آیفون، را به محصول خود اضافه کرده است . کارشناسان می گویند که به تازگی در منوی تنظیمات این گوشی گزینه حالت شب افزوده شده است و این می تواند خبر خوبی برای علاقه مندان به گوشی های سامسونگ باشد.
چند وقتی است توسعه دهندگان اپل فیلتر آبی را در محصولات خود عرضه کرده است. با اینکه نام سامسونگ از تمام رقبای خود پیشی گرفته است اما بدین معنا نیست که برای رقابت با غول تکنولوژی اپل رقابت نکند. شب‌هنگام و در تاریکی نور آبی صفحه‌نمایش می‌تواند باعث خستگی چشم در طول شب ،تحریک شبکیه چشم انسان و اختلال در خواب شود. به همین دلیل سامسونگ ویژگی جدیدی را به گلکسی نوت 7 اضافه کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ مرداد

این شرکت با مشکلاتی در زمینه ی پاسخ به میزان تقاضا در سرتاسر این قاره روبرو شده است.
از آغاز 9 ماه آگوست، OnePlus موقتا، فروش OnePlus 3 در کشورهای اروپایی انتخاب شده را متوقف کرده است زیرا در حال دست و پنجه نرم کردن با برآورده کردن تقاضاهای موجود برای این دستگاه است.
با توجه به پست وبلاگی که توسط موسس این شرکت، کارل پی منتشر شد، فروش در سرتاسر قاره ی اروپای "از آن چه که فکر می کردیم بسیار بهتر بوده است"، که یک خبر عالی برای شرکت محسوب می شود، اما احتمالا برای کسانی که هنوز به دنبال خرید یکی از این دستگاه ها هستند می تواند ناامید کننده باشد. همچنین این مسئله بدین معناست که فروش آن باید متوقف شود تا شرکت بتواند از زمان کافی به منظور تهیه ی موجودی این تلفن هوشمند برخوردار باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ مرداد

اما شما یک Gear Fit 2 و یا یک کارت حافظه ی 256GB برای مشکلات خود دریافت خواهید کرد.
پیش سفارش برای Galaxy Note 7 در آمریکا آغاز شده است، و مشخص است که شما هزینه ی قابل توجهی برای تلفن مدل بالای سامسونگ به همراه قلم را پرداخت خواهید کرد. بهترین معامله در بین اپراتورهای اصلی در Sprint و T-Mobile دیده می شود، که در صورتی که شما Note 7 را درجا خریداری کنید، برای شما 850 دلار هزینه دارد، و اگر با برنامه ی نصب پیش بروید هوشمندانه تر به نظر می رسد (35 دلار در ماه برای دو ماه استفاده از Sprint ، 33 دلار در ماه با 70 دلار تخفیف در T-Mobile ). AT&T به شما Note جدید را برای خرید فوری با قیمت 880 دلار و یا 37 دلار در ماه برای دو سال به فروش می رساند، در حالی که Verzion آن را برای 864 دلار در صورت خرید فوری و یا 36 دلار در ماه برای دو سال به فروش می رساند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۷ مرداد

دیگر برای شما جای سوال نخواهد بود که آیا یک دستور صوتی، کار خواهد کرد یا نه.
مطمئنا iOS راهنمایی ناچیزی در مورد مواردی که می توانید از Siri بپرسید را در اختیار شما قرار داده است، اما موارد بسیار بیشتری در مورد آن چه که سیستم کنترل صدا می تواند به شناسایی آن ها بپردازد وجود دارند. از کجا می دانید که فرمان صوتی شما کار خواهد کرد؟ لازم نیست که حدس بزنید. Sandro Roth اخیرا به راه اندازیHey-Siri.io پرداخته است که به ارائه ی خلاصه ای از 489 اقدام بزرگ Siri برای iOS و Mac می پردازد، که همه ی آن ها به شکلی مرتب به دسته بندی هایی تقسیم شده اند که از مثال های کاربردی نیز برخوردار هستند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۶ مرداد

یکی از توزیع کنندگان هندی کمپانی مایکروسافت در توییتر خود نوشت نسخه Windows 10 Mobile Anniversary تا هفته آینده 19مصادف با مردادماه منتشر خواهد شد.
اکانت رسمی لومیا هند در حساب توییتر گفت: دستگاه های تلفن همراه در تاریخ 9 آگوست به روز رسانی جدید را دریافت خواهند کرد اما پس از چند ساعت این خبر از روی این صفحه اجتماعی حذف شد. پیش از این کمپانی مایکروسافت در سایت رسمی خود منتشر کرد که تا هفته آینده نسخه Windows 10 Mobile Anniversary عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب