محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

به گزارشی در سایت جی اس ام آرنا؛ گوشی هوشمند میزو در تاریخ 10 آگوست رونمایی خواهد شد. گفته می شود احتمالا ساعت هوشمند این کمپانی نیز همراه با گوشی جدید Meizu M1E، عرضه شود.
دعوت نامه روز 10 آگوست عرضه این گوشی برای خبرنگاران ارسال شده است. بر روی پاکت دعوت حرف «E» با حروف بزرگ نوشته شده است. به نظر کارشناسان احتمالا گوشی جدید Meizu M1E نام دارد.
در یکی از تصاویر رتبه این گوشی در بنچمارک قابل مشاهده است. همچنین پردازنده گوشی MediaTek MT6755M (Helio P10) همان پردازنده Meizu M3 Note می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

آن ها باید از Galaxy S7 و S7 Edge برای سال 2016 تشکر کنند.
سود عملیاتی سامسونگ واقعا به 8.14 تریلیون وون (7.2 دلار) ، همانطور که انتظار می رفت، رسیده است، و دومین فصل سال 2016، آن ها را قدرتمندتر کرده است. این شرکت کره ای به عرضه ی گزارش درآمدهای خود با جزئیات برای Q2 پرداخته است، که همچنین از درآمد 50.94 تریلیون KRW ( 45 میلیارد دلار) خود پرده برداری کرده است که بیشتر از 2.40 تریلیون در مقایسه با همین دوران در سال گذشته است. سامسونگ اعتبار افزایش درآمد خود را مدیون فروش قوی به دست آمده از دو محصول Samsung S7 و S7 edge می باشد و همچنین کسب سود از مدل های قدیمی تر به مدل های بالاتر از جمله مجموعه های Galaxy A و J با توجه به تجزیه و تحلیل های راهبردی، این شرکت 78 میلیون تلفن هوشمند را در این فصل تحویل خواهد داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۳ مرداد

به گزارش کارشناسان در حوزه فناوری، کمپانی آیفون به تازگی گوشی دو سیم کارته را ثبت اختراع کرده است و احتمال می رود گوشی آیفون جدید که قرار است در ماه سپتامبر عرضه شود دارای دو سیم کارت خواهد بود.
ثبت اختراع
طبق اعلام اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا ، کمپانی اپل به تازگی تکنولوژی (Dual SIM Dual Active (DSDA را ثبت اختراع کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۲ مرداد

پرچمدار جدید کمپانی سامسونگ با نام گلکسی نوت 7 در تاریخ 2 آگوست عرضه خواهد شد. در کشور روسیه برای جذاب کردن انتظار رونمایی برای عرضه این دستگاه، تبلیغی بر روی ساختمان هیدروپروژکت نصب شده است که از علاقه مندان می خواهد تا گلکسی نوت 7 را در این نمای ساختمان و زیر ان پوستر بزرگ حدس بزنند، افرادی که بتوانند گوشی را بیابند در روز عرضه یک دستگاه از این محصول جدید را هدیه خواهند گرفت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۱ مرداد

کاربران Huawei و اپل ممکن است جنبه های مشابهی را در میان این مجموعه از تلفن ها پیدا کنند.
تولید کننده ی تلفن های چینی Gionee از تلفن جدید خود در قالب تلفن های M6 و M6 Plus پرده برداری کرده است و ممکن است تلفن های هوشمند دیگری را نیز در ذهن داشته باشد. هر دو مدل این تلفن جدید از ویژگی های متفاوتی برخوردارند تا خود را در میان سیل عظیم تلفن های دیگر نشان دهند که گفته می شود از یک تراشه ی مخصوص رمزگذاری شده نیز برخوردار است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

و ا زقیمت 400 دلار برخوردار است.
حدود یک ماه پس از عرضه ی تلفن مورد علاقه ی 400 دلاری Engadget ، OnePlus ، به ارائه ی مدل OnePlus 3 یکدست و مقرون به صرفه به همراه رنگ های طلایی متغیر پرداخته است. یکی از کارکنان OnePlus در اعلامیه ای در مورد محصولات جدید در یک توییت اعلام کرد "این محصول به عنوان تلفن هوشمند طلایی پرزرق و برق معمول شما محسوب نمی شود." به جای به کار گرفتن روکش جواهری در قطعه ای از سخت افزار، OnePlus روش دیگری را در پیش گرفته است، "استفاده از طلای ارزان تر" که با قیمت دوستانه و مقرون به صرفه ی آن جور در می آید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

DTEK50 نام دارد که تلفظ کردن آن به راحتی در دهان نمی چرخد.
BlackBerry دوباره بازگشته است! و این بار از سخت افزارهای مقاوم Alcatel و یک نام واقعا بد استفاده می کند. BlackBerry بهتر است بداند که اگر آن ها به عنوان یکی از چندین شرکت های مشتاق باقی مانده در زمینه ی کیبوردهای سخت افزاری هستند و مانند نام تجاری سازنده ی کانادایی تلفن یعنی QWERTY نسبت به کار خود میدوار هستند، بهتر است بدانند که ناامید خواهند شد.
آن چه که DTEK50 ارائه می کند از ویژگی های متوسطی برخوردار است که شامل یک پردازشگر Snapdragon 617 هشت هسته ای، حافظه ی 3GB و یک دوربین 13 مگاپیکسل است. حافظه ی داخلی آن به 16GB محدود شده است، اما از کارت های microSD تا 2TB پشتیبانی می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

سامسونگ به تازگی گوشی هوشمند مقرون به صرفه ای را با نام گلکسی J2 Pro منتشر کرده است و به زودی عرضه آن را آغازر خواهد کرد. او می تواند سریع نرین گوشی در نسل خود باشد زیرا نسبت به هم ردیفانش دو برابر رم بیشتر دریافت کرده است. البته تبلیغاتی از این گوشی جدید درکانال یوتیوب منتشر شده است.
عملکرد
سامسونگ گلکسی J2 Pro شامل دو گیگابایت رم است این یعنی 0.5 گیگابایت بیشتر از مدل J2 ( همچنین نسخه پرو داری یک حلقه هشدار ال ای دی منحصر به فرد در دور دوربین می باشد). در این گوشی از تکنولوژی سریع توربو بوست(TST ) استفاده شده است.

ادامه مطلب