محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۰ مرداد

اگر شرکت شیائومی این روزها دوچرخه، وسائل آشپزخانه، پهپاد و خیلی چیزهای دیگر می فروشد، باز هم آن چیزی را که شرکت برای ساخت و فروش آن تاسیس شده بود را فراموش نکرده است: گوشی موبایل! گوشی موبایل Redmi Pro آخرین محصول این شرکت است که این ویژگی ها را دارد: سیستم عامل اندروید 6 بر روی آن نصب شده است، نمایشگر OLED دارد و به یک دوربین دوتایی (جلو و عقب) مجهز است. خوشبختانه همه این ها فقط 225 دلار قیمت دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۹ مرداد

US abency که قوانین و قواعدِ رمزنگاری و امنیت سازمان ها را تایید می کند استفاده از sms را به دو دلیل برای اعتباردهی به اشخاص و سیستم ها ممنوع می کند. در آخرین رونوشت سازمان اعطای استانداردها و تکنولوژی (NIST) اینگونه آورده می شود: «استفاده از sms در شناسایی و اعتباردهی خارجی به اشخاص و سیستم ها دیگر برای اعتبار دهی، امنیت کافی ندارد و در بروزرسانی های آینده اساسنامه این سازمان آورده نمی شود»-- اعتباردهی خارجی به این معنی است که برای تایید هویت افراد در یک دیوایس، از دیوایس دیگری استفاده شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۹ مرداد

به گزارش سایت رسمی بلک بری مسئولین این کمپانی به صورت تصادفی تصویری از محصول جدید خود را بر روی این سایت منتشر کرده است.
البته هنوز خبری و یا تصویری از گوشی هوشمند دیگر این کمپانی به نام رم با صفحه کلید QWERTY در این سایت منتشر نشده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۹ مرداد

شما می توانید به بلاک کردن و یا گزارش دادن تماس های ناخواسته و یا تماسهای صورت گرفته از جانب ربات ها بپردازید.
FCC شکایت های بسیاری در زمینه ی تماس های ناخواسته را بیشتر از هر چیز دیگری دریافت کرده است، و اخیرا از شرکت های telecom خواسته است تا به بلاک کردن آن ها به صورت رایگان بپردازد. تا زمانی که این اتفاق رخ دهد، گوگل همه چیز را برای کاربران دستگاه های AndroidOne و Nexus آسان تر کرده است تا در صورت ناخواسته بودن یک تماس تلفنی آن را بلاک کنند، البته با تشکر از به روزرسانی که برای اپلیکیشن های تلفن همراه خود ارائه داده است. اگر شما ویژگی Caller ID را در این دستگاه ها فعال کنید، تماس های ناخواسته یا تماس های صورت گرفته از جانب ربات به همراه یک صفحه ی قرمز ظاهر می شوند و با هشدار "تماس گیرنده ی مشکوک یا ناخواسته" در این زمینه به شما اطلاع می دهد. پس از پاسخ دادن یا رد کردن تماس، شما می توانید به بلاک کردن این شماره تلفن و یا گزارش کردن آن به گوگل بپردازید که گوگل نیز در ادامه با پرچم قرمزی این شماره را نشانه گذاری می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ مرداد

تصاویر جدید منتشر شده از سه نسخه سری آخر آیفون، که قرار است در سپتامبر سال جاری عرضه شود در وب سایت چینی Weibo منتشر شده، جالب اینجاست که حرف s بر روی پانل این گوشی وجود دارد.
آیفون جدید در سه اندازه
یکی از نسخه های آیفون 7 احتمالا دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی خواهد بود، دو مدل دیگر بزرگتر و احتمالا 5.5 اینچی هستند. به نظر می رسد تنها مدل آیفون 7 پرو دارای دوربین دوگانه است و مدل استاندارد و پلاس تک دوربینه هستند. جک هدفون 3.5 میلیمتری در قابل این گوشی مشاهده نمی شود و احتمالا جای آن را بلندگوی دوم گرفته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ مرداد

عکس جدیدی از پرچمدار جدید سونی چند روز قبل در جی اس ام آرنا منتشر شد. اما به تازگی اخبار جدیدی مربوط به این مدل مرموز با کد F8331 عنوان شده است.

ویژگی ها
سونی اکسپریا F8331 دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 820 می باشد. این مدل بزرگ تر از Xperia X خواهد بود. صفحه نمایش (به احتمال زیاد، منحنی و5.5 اینچی) با رزولوشن 1080p خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ مرداد

این یک ویژگی اضافه برای سخت افزار می باشد که جلوی سیگنال های رادیویی را می گیرد.
ادوارد اسنودنی همچنان در تلاش است تا سه سال پس از فاش شدن اسرار ناسا، با نظارت بر امواج تلفن های هوشمند مقابله کند. با کمک یک هکر به نام اندرو بانی هوآنگ، اسنودنی به معرفی یکی از طرح های خود در روز پنج شنبه در آزمایشگاه MIT Media پرداخت که این طرح یک قاب با ویژگی های اضافه است که بر روی سیگنال های الکترونیکی که به آنتن های داخلی آِیفون فرستاده می شود، نظارت می کند.
به نظر می رسد یک قاب با باتری خارجی و به همراه یک صفحه نمایش تک رنگ است که به عنوان "موتور درون گرا" توصیف شده است. سیم پراب کوچک دستگاه باید وصل شود تا به آزمایش نقاطی بر روی برد مدار آیفون بپردازد، که از طریق دریچه ی سیم کارت قابل دسترسی می باشند. تلفن از دو آنتن برخوردار است که به ارائه ی سیگنال های الکترونیکی می پردازد و به وسیله ی امواج آن مورد استفاده قرار می گیرد، از جمله GPS و بولوتوث.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ مرداد

طبق آمار بدست آمده حدود 86 درصد از آیفون ها و آیپد های موجود تحت سیستم عامل9 iOS ، در حال اجرا هستند و 11 درصد نیز هنوز سیستم عامل iOS 8 خود را بروز رسانی نکرده اند.
یکی از عوامل اصلی کمک به افزایش گسترش سیستم عامل iOS 9 ،انتشار آیفون S 6و آیفون S 6 پلاس بود. این مدل ها با پلت فرم جدی خود منتشر شدند و با خریداری مشتریان میزان انبوهی از کاربران از کاربران این نسخه سیستم عامل شدند.
البته به نظر میرسد سیستم عامل iOS 7 و یا نسخه های قدیمی تر تنها 3 درصد از دستگاه ها را به خود اختصاص داده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند