محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ مرداد

در فهرست شرکت های برتر در سال 2016 نام دو رقیب قدرتمند به چشم می خورد، مایکروسافت و اپل. اما این بار اپل در فن آوری از مایکروسافت پیشی گرفت و به نفر اول لیست بهترین کمپانی های جهان تبدیل شد.
در مجموع 18 معیار برای انتخاب برترین شرکت جهان در نظر گرفته شده بود که مهمترین آن ها وفاداری و اعتماد مشتریان و رضایت از خدمات کاربران آن ها بود. هر چند این لیست متشکل از 3000 کمپانی در جهان بود اما هیچ جای تعجبی وجود ندارد که 3 شرکت اول این لیست شرکت های اپل، مایکروسافت و سامسونگ باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ مرداد

طبق آزمایشات صورت گرفته توسط Consumer Reports و CNET بر روی Galaxy S7 سامسونگ مشکلاتی در زمینه ضد آب بودن این دیوایس پیدا شد که توسط شرکت سامسونگ هم مورد بررسی قرار گرفت. این مشکل در تولیدات بعدی سامسونگ حل شده است اما تولیدات قبلی این مشکل را با خود به همراه دارند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۶ مرداد

به گزارشی از این سایت گوشی جدید نوکیا Nokia McLaren نام دارد و دارای تکنولوژی Pre-Touch Sensing می باشد که بدون لمس صفحه فرامین را صادر کرد.
بر خلاف گوشی های هوشمند آیفون 6S و 6S پلاس، که تنها نیروی لمس بر روی صفحه نمایش عمل می کنند ، نوکیا مک لارن می تواند بدون لمس صفحه کنترل شود. این تکنولوژی توسط مایکروسافت طراحی شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۵ مرداد

در ماه مه، شرکت هواوی یک شکایت علیه سامسونگ تنظیم کرد، که این شرکت کره ای را به سوء استفاده از اختراع های خود در ارتباط با فناوری نسل چهارم موبایل متهم می کرد. حالا سامسونگ شکایتی را در زمینه های مشابه علیه هواوی تنظیم کرده است. به گزارش رویترز، کمپانی سامسونگ شرکت هواوی را در خانه خود، یعنی چین مورد اتهام قرار داده که شش تا از حق اختراع های سامسونگ را بهره برداری غیر مجاز کرده است. سخنگوی سامسونگ گفته این شرکت سعی کرده مسئله را متقابلاً حل نماید، اما موثر نبوده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۵ مرداد

و آن تنها شامل از بین بردن bug نمی باشد.
آیا برای امتحان نسخه ی آزمایشی iOS 10 و macOS Sierra عجله دارید؟ حالا زمان آن فرا رسیده است تا به روزرسانی را آغاز کنید. اپل دومین بتای همگانی خود را برای هر دو پلتفرم عرضه کرده است، که تنها به اضافه کردن نظافت و انضباط در محیط این پلتفرم ها نمی پردازد. iOS 10 beta جدید به معرفی گزینه های عملکردی برای استفاده از Touch ID به منظور باز کردن قفل دستگاه شما به روش قدیمی iOS 9 می پردازد، به طوری که قرار گرفتن انگشت شما ، برای دسترسی به صفحه ی خانه کافی می باشد. اکر شما یک گوشی iphone 6s یا 6s Plus را قفل کنید، در مقابل با بازخورد همراه با لرزش روبرو خواهید شد. و اگر شما یک کارشناس خبره باشید، میتوانید انتخاب کنید تا داده های فعالیت های ورزشی خود را به منظور کمک کردن به بهبود ویژگی های ورزشی اپل به اشتراک بگذارید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ مرداد

اوان بلاس، در حساب کاربری خود در توییتر، تاریخ تقریبی عرضه گوشی آیفون 7 را نوشته است. پیش از این گزارش شده بود این دستگاه در سه نسخه آیفون 7، آیفون 7 پلاس و آیفون 7 پرو عرضه خواهد شد.
تاریخ عرضه آیفون
بلاس می نویسد عرضه این گوشی احتمالا در طول یک هفته از 12 تا 18 سپتامبر انجام خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۴ مرداد

پلیس ایالات متحده آمریکا راه جدیدی برای باز کردن قفل گوشی سارقان و تبهکاران بکارگرفته است . در این روش اثر انگشت فرد را با استفاده از چاپگر سه بعدی ایجاد و به دستگاه های مورد نظر دسترسی پیدا می کنند.
رمزگشایی آیفون
پلیس ایالت میشیگان با همگاری پرفسور جین از دانشگاه میشیگان با استفاده از یک اسکنر بسیار دقیق اثر انگشت قربانی، که متهم به قتل فرد دیگری در میشیگان بود را ایجاد کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲ مرداد

با پرداخت این پول شما همچنین از یک صفحه نمایش تمام HD 6 اینچی ، یک باتری 3400 mAh و یک دوربین 13 مگاپیکسلی برخوردار خواهید شد.
اگرچه خط تولید Axon از مجموعه های مدل بالایی برخوردار است، ZTE به تمرکز بر روی بودجه ی بازار تلفن ها با برند Zmax خود ادامه داده است. که برای پیش سفارش در MetroPCS با قیمت 99 دلار موجود می باشد (پس از تخفیف فوری)، Zmax Pro یک فبلت 6 اینچی به همراه حسگر اثرانگشت است که ZTE اعلام کرده است برای دامنه ی قیمتی خود بسیار منحصر به فرد می باشد. ما زمان کوتاهی را با Zmax Pro گذراندیم که به ما قول برخی ویژگی های قانع کننده را برای این مقدار پول داده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند