محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲ مرداد

تلفنی که می خواهد جایگزین لپ تاپ شما شود در تاریخ 29 آگوست به بازار خواهد آمد.
آیا منتظر تلفنی بودید که بتواند سه وظیفه را به عنوان تلفن همراه، لپ تاپ و ماشین رومیزی شما انجام دهد؟ پس این روز تقریبا فرا رسیده است: HP اعلام کرده است که Elite X3 در اواخر ماه آینده به بازار عرضه می شود. این گوشی 699 دلاری به عنوان اولین تلفن هوشمند HP در طول بیشتر از دو سال محسوب می شود. و به نوعی یک قمار می باشد، این گوشی ویندوز مدل بالا در زمانی به بازار عرضه می شود که فروش موبایل OS مایکروسافت در سطح پایینی قرار دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱ مرداد

توسعه دهنده برنامه افسانه ای پریزما، که می تواند، عکس های شما به شاهکارهای نقاشی تبدیل کند ، امروز اعلام کرد انتشار نسخه این اپلیکشت برای آندروید بزودی مسیر خواهد شد. در حال حاضر این برنامه تنها برای نسخه بتا در دسترس است اما تا چند روز آینده همه کاربران قادر به نصب آن در گوشی های خود خواهند بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۱ تير

امروز در سایت جی اس ام آرنا عکس هایی از گوشی جدید کمپانی سونی منتشر شده است . به گفته کارشناسان این دستگاه از سری Xperia Z و Xperia X، می باشد.
بدنه این گوشی در کناره ها منحنی اما در بالا و پایین به صورت صاف طراحی شده است. این گوشی به یک دوربین با دو فلش LED مجهز است. همچنین دارای جک هدفون 3.5 میلیمتری و پورت USB نوع C می باشد. بلندگوها و ماژول NFC در سمت جلویی دستگاه قرار دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
حمید رضا مازندرانی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۱ تير

اگر به قهرمانان زندگی واقعی بیشتر از قهرمانان خیالی مثل سوپرمن و بتمن علاقه دارید، گوشی سامسونگ Galaxy S7 Edge نسخه ویژه المپیک را می توانید به قیمت 850 دلار (در بهترین حالت) بخرید. همانند نسخه بتمن، سخت افزار داخل آن یک گوشی استاندارد مانند همه مدل های دیگر است، اما بیرون آن چیز دیگری است. رنگ بدنه گوشی مشکی براق است که با رنگ های مربوط به المپیک تزیین شده است. حسگر اثرانگشت و اسپیکر آن زرد و دکمه های آن قرمز و آبی است. برنامه المپیک ریو 2016 نیز که زمان بندی مسابقات را در خود دارد، روی گوشی نصب شده است. این برنامه نتایج را نیز به صورت آنلاین اطلاع رسانی می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۰ تير

موتورولا در حال توسعه تلفن هوشمندو مقرون به صرفه خود به نام موتو Z می باشد.همانطور که در تصاویر منتشر شده این گوشی در سایت فون آرنا، مشخص شد که گوشی دارای جک هدفون 3.5 میلیمتری می باشد. در بنچمارک جی اف ایکس بنچ نیز در سری گوشی های موتو X قرار گرفته است.
صاحب امتیاز کمپانی موتورلا یعنی لنوو، قصد ندارد به این زودی خط تولید اسمات فون های موتو ایکس را متوقف کند زیرا این گوشی ها را بسیار مناسب و کاربردی می داند البته در تایید این ویژگی ها، بنچ مارک GFXBench نیز از محبوبیت این گوشی نام می برد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳۰ تير

اما این شرکت تولید آن را برای نوآوری Daydream خود متوقف کرده است.
آرزوهای گوگل در زمینه ی واقعیت مجازی در طول سال های گذشته پیشرفت آرام اما مداومی را داشته است. آنها کار خود را از یک گوشی مقوایی ارزان قیمت و حقیرانه آغاز کردند. اما گوگل به طور رسمی در Daydream و در پلتفرم I/O خود در همین سال، به معرفی یک واقعیت مجازی بر پایه ی اندروید پرداخت. اگرچه به نظر می رسد که این شرکت در اصل، سخت افزارهای بلندپروازانه ی بیشتری را در ذهن داشته باشد. با توجه به Recode ، گوگل یک گوشی واقعیت مجازی تمام عیار را در دست ساخت دارد که با Oculus ، Rift و HTC Vive همخوانی دارد، اما این شرکت به منظور تکمیل خط تولید برنامه های واقعیت مجازی خود آن را متوقف کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۹ تير

با انتشار اولین تصویر از محصول پرچمدار کمپانی LeEco در صفحه اجتماعی چینیWeibo ، مشخص شد این گوشی دارای دو دوربین و فلش ال ای دی در قسمت پایینی است که مجموعا شکلی شبیه به صورتک را ایجاد کرده است.
ویژگی ها
امتیاز این گوشی در بنچمارک AnTuTu 154،272 امتیاز به ثبت رسیده است. دستگاه دارای بدنه فلزی، پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون 821، و همچنین 4 یا 6 گیگابایت رم، دوربین دوگانه اصلی و دوربین جلو دارای وضوح8 مگاپیکسلی می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲:۳۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۹ تير

به گزارشی در شبکه های اجتماعی چینی Weibo عکس جدید منتشر شده است . در این سایت تصویر آیفون 7 و 6 را با هم مقایشه می کند.
شباهت ها و تفاوت ها
احتمالا آیفون 7 چند میلی متری از آیفون 6 بزرگتر خواهد بود. علاوه بر آن دوربین آیفون 7 بزرگتر و بر روی درب قاب پشتی گوشی قرار گرفته است.

ادامه مطلب