محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۰ تير

به گزارشی از منابع نزدیک به مسئولین Xiaomi در مورد عرضه گوشی جدید این کمپانی، سایت IP168 در مورد شایعاتی در این خصوص صحبت کرده و با انتشار عکسی از مدل جدید Xiaomi Mi 5s ادعا می کنند این اپل چینی دارای دوربین دوگانه مانند آیفون 7 که قرار است ماه سپتامبر عرضه شود، می باشد.
آنچه که در مورد گوشی Xiaomi Mi 5S منتشر شده حاکی از آن است که این نسخه بهبود یافته از Xiaomi MI5 با پردازنده Snapdragon 820 می باشد . به گزارش این سایت پردازنده این گوشی Snapdragon 821 و پلت فرم سخت افزاری "اورکلاک" می باشد.
اورکلاک (Overclock) در لغت به معنی افزایش سرعت کلاک یکی از اجزاء سخت‌افزار است. اورکلاک کردن معمولاً در مورد پردازنده‌ی اصلی (CPU) و نیز پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) صورت می‌گیرد. سازنده‌ی تراشه، فرکانس مشخصی را برای کارکرد آن در نظر گرفته و وقتی آن را اورکلاک می‌کنیم، قطعه مورد نظر در سرعت کلاک بالاتری فعالیت می‌کند. اجزای دیگری مثل حافظه‌ی رم را نیز می‌توان اورکلاک کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۰ تير

به گزارشی از وب سایت IPPA، در پایان رقابت عکاسی با گوشی آیفون، داوران مسابقه برندگان برتر سال 2016 را اعلام کردند. در این رقابت دارندگان گوشی های مختلف آیفون حضور داشتند.
تنها محدودیت مسابقه این بود که دارندگان باید تنها با خود گوشی عکس برداری کنند و استفاده از لوازم جانبی ممنوع می باشد همچنین ویرایش عکس ها توسط نرم افزار های ادیت مانند فتوشاب و یا لایت روم از قوانین ممنوعیتی در مسابقه بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۱:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

یک تلفنunlock مدل 530 برای شما 179 دلار هزینه دارد.
یکی از تلفن های الهام گرفته شده از مد، که از طراحی همراه با نقطه های ریز برخوردار است، توسط HTC در ماه فوریه در امریکا عرضه شد. آن ها به عرضه کردن مدل 530 پرداخته اند که در بین سه مدل تولید شده از همه مقرون به صرفه تر است. 530 تقریبا ساده است، این یک تلفن Android 6.0 به همراه حسگر HTC در بالای آن است و به صفحه نمایش 5 اینچی 720p ، یک پردازشگر چهار هسته ای Snapdragon 210 1.1GHz ، حافظه ی 1.5GB و حافظه ی داخلی 16GB مجهز شده است. HTC تمرکز خود را بر روی بدنه ی پلی کربنات با تاثیر micro Splash و دوربین خود قرار داده است، و از این ویژگی به عنوان نقطه قوت اصلی فروش خود استفاده می کند. لازم به ذکر است، که این گوشی دارای یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی به همراه قابلیت فرمان صوتی برای گرفتن سلفی و همچنین یک دوربین پشت 8 مگاپیگسلی و یک حسگر می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۹:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

برای بقیه ی افراد، این شرکت، اپلیکیشن Rio 2016 را برای اطلاعات بازی ها در نظر گرفته است.
سامسونگ دوست دارد تا نسخه های ویژه ای از دستگاه های منحصر به فرد خود را هر چند وقت یکبار به نمایش بگذارد، و آخرین محصول آن برای رسیدن به دستان شرکت کنندگان المپیک ریو طراحی شده است. نسخه ی انحصاری Galaxy S7 Edge برای بازی های المپیک، در کنار رنگ های رسمی این رویداد و لوگوی حلقه های نمادین به هم وصل شده کامل شده است. سامسونگ در همکاری با IOC به ارائه ی 12500 دستگاه به ورزشکاران پرداخته است تا آن ها از روشی به منظور برقراری ارتباط در زمان بازدید از برزیل برخوردار باشند. این تلفن به اپلیکیشن موبایل 2016 جدید ریو برای سامسونگ مجهز شده است که به ارائه ی یک فهرست راهنمای کامل با جدول زمانبندی، اطلاعات محل برگزاری بازی ها، نتایج، شمارش مدال ها، و به روزرسانی های کامل زمانی می پردازد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۷:۳۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

یک ویژگی عالی در Android 6.0 Marshmallow به نام ”Now on Tap” وجود دارد که تعداد زیادی از افراد در مورد آن و یا نحوه ی استفاده از آن چیزی نمی دانند.
زمانی که دکمه ی home را فشار می دهید و نگه می دارید ( آیکون دایره ای شکل)، Now on Tap فعال شده و حتما به انجام جستجوی گوگل در صفحه نمایش می پردازد و به اسکن کردن اطلاعات مربوطه به منظور تحویل دادن لینک های وب سایت ها، جهت یابی مکان های مختلف، گزینه هایی به منظور به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و ... می پردازد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

آن را به عنوان انتقام از طرح دعوی دادگاه T-Mobile در سال 2014 در نظر بگیرید.
مدتی طول کشید، اما Huawei در نهایت پاسخ طرح دعوی دادگاه T-Mobile در سال 2014 را داد. این شرکت بزرگ چینی از شرکت آمریکایی T-Mobile برای نقض 14 حق انحصاری در زمینه ی تکنولوژی وایرلس 4G شکایت کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۷ تير

به گزارشی از اندروید پلیس؛ کاربران اینترنت، شرکت هووآوی را به تقلب و قصد فریب افکار عمومی در تبلیغات گوشی هوشمند P9 متهم کردند.
مسئولین این کمپانی درصفحه گوگل پلاس خود عکس که با دوربین این گوشی گرفته شده را منتشر کرده اند و در توضیحات آن اعلام شده که قادر به عکس برداری با کیفیت بالا و مجهز به دوربین دوگانه با لنز Leica می باشد که لذت عکاسی را دوچندان می کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۶ تير

چه کسی به یک گوشی با سیستم عامل Windows 10 Mobile علاقه مند است؟! هیچ کس، حداقل تعداد آن ها بسیار کم است.
شرکت ژاپنی NuAns به تازگی گوشی معرفی کرده که قرار است سیستم عامل Windows 10 mobile را داشته باشد، اگر این سیستم عامل در مقابل سیستم عامل های موجود مثل اندروید و iOS حرفی برای گفتن داشت کار این شرکت معقول بود! اما آیا واقعا حرفی برای گفتن دارد؟ به نظر بنده که نه.
در سه ماه اول 2016 تعداد استفاده کنندگان از دیوایس های ویندوزی 0.7 درصد شد که حتی از سال 2015 نیز کمتر است(در سه ماه سوم سال 2015 این آمار 1.7 درصد بوده است).

ادامه مطلب