محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۶ تير

کمپانی BBK Electronics، تولید کننده برندهای OPPO ،Vivo و وان پلاس، برند دیگری را به تحت نام تجاری Imoo عرضه کرده است.
این کمپانی گوشی هوشمند را به منظور عرضه به دانش آموزان طراحی کرده است. Imoo Get اولین گوشی هوشمند است که با این هدف عرضه خواهد شد.
برای آموزش و یا ...؟

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۵ تير

NEO یک دستگاه موبایل دارای ویندوز 10 است که کمی بزرگ اما با استایل به نظر می رسد که قاب پشتی آن نیز قابل تعویض است.
زمانی که از نزدیک نگاهی به NuAns NEO در ماه ژانویه انداختیم، شرکت ژاپنی مطمئن نبود که آیا ویندوز 10 موبایل قادر خواهد بود تا به خارج از کشور نیز راه پیدا کند یا خیر. حالا، به نظر می رسد که NuAns تصمیم گرفته است تا عرضه ی گسترده تری را انجام دهد، زیرا در حال جمع آوری 725000 دلار در Kickstarter به منظور تامین بودجه برای شروع جهانی NEO می باشد. با توجه به کمپین تیمی، آن ها از این پول به منظور خریدن اجزای موردنیاز برای دستگاه هایی استفاده می کنند که بتوانند به وسیله ی آن ها از هر جای دنیا و نه فقط در ژاپن کار کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۵ تير

به نظر می رسد Xiaomi هر چند ماه یکبار در حال عرضه ی مدل های جدید Redmi به بازار می باشد. در ماه جون، این شرکت از دو مدل جدید Redmi پرده برداری کرد، the Redmi 3S و the Redmi 3X ( نسخه ی حامل مدل 3S). حالا دو مدل متفاوت دیگر نیز شناسایی شده اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

چند روز پیش ارائه رسمی محصولات جدید Aquos mini وAquos P1 تولید کننده ژاپنی شارپ برگزار شد. این گوشی های هوشمند به دوربین های مدرن و پیشرفته مجهز شدند، محافظ مستحکم و کیفیت بالای صفحه نمایش از ویژگی های متمایز این گوشی ها است.
گجت Aquos P1 دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی و ( پیکسل IGZO (1920x1080 و پردازشگر Qualcomm Snapdragon 820 مجهز شده است، باتری آن 3000 میلی آمپر ساعت و دارای 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، و همچنین با دوربین اصلی پیشرفته 22.6 مگاپیکسلی و فوکوس اتوماتیک و تثبیت نوری تصویر می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۲۰:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

اگر بازی تنیس از ورزش های مورد علاقه شماست و دستگاه های خودکار پرتاب توپ تنیس دیگر به کارتان نمی آیند شرکت ChainVirgin به فکر شما هست. این شرکت درونی هوشمند ساخته که می تواند از بالا هم برای شما پرتاب توپ را انجام دهد و در واقع بدون آبروریزی جلوی بقیه با استفاده از آن می توانید بر روی اِسمَش های خود کار کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

اگر از آن دسته طرفداران آیفونی هستید که با آمدن سری جدید در کمترین زمان ممکن آن را تهیه می کنید این بار برای آیفون 7 می توانید حتی به پیشواز بروید(!)، با انتشار رسمی هم دیگر نیازی نیست نگران آسیب دیدن بدنه یا حتی صفحه نمایش آن باشید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

شما هم از آن دسته افرادی هستید که منتظر گوشی سایز بزرگ جدیدی از شرکت سامسونگ هستند؟ به نظر می رسد شرکت به اندازه یک شماره پرش داشته و بعد از Note5 قرار نیست شاهد Note6 باشیم!

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۲:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

این محصول گوشی بدی نیست، تنها یک معامله ی بد محسوب می شود.
این شرکت بارها و بارها تلاش کرده است تا به تولید تلفن هوشمندی بپردازد که بتواند در آمریکا به موفقیت دست پیدا کند و دوباره موفق نبوده است. اما زمانی که سونی امسال به همراه مجموعه گوشی های جدید Xperia X خود به کنگره ی جهانی موبایل بازگشت، ما کمی هیجان زده شدیم. شاید این تلفن در زمان درستی عرضه شده است، و شاید شرکتی که به محصولات آن احترام گذاشته می شود، بتواند به جایگاه درست خود دست پیدا کند. پس از آن که ماه پیش به وسیله ی گوشی Xperis X تحت تاثیرقرار گرفتیم ، امیدوار بودیم که آخرین مدل Xperia X و عملکرد آن همان چیزی باشد که گوشی تولید شده توسط سونی به آن نیاز داشته است.

ادامه مطلب