محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۴ تير

پایان یک دوره فرا رسیده است.
فرمانده ی مجلس سنا (SAA) کمی پیش در همین هفته اعلام کرد که کارکنان بیش از این نمی توانند درخواست دستگاه های جدید بلک بری OS 10 را برای انجام کارهای رسمی داشته باشند. این ممنوعیت شامل Q10, Z10, Z30 پاسپورت و کلاسیک می باشد. همچنین SAA پیشنهاد داد تا در عوض از Samsung Galaxy S6 با سیستم اندروید یا آیفون 16GB SE استفاده شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۳ تير

به گزارشی در سایت خبری آنلاین پلیس اندروید اطلاعات جدیدی در مورد گوشی هوشمند جدید Nexus، منتشر شده است.خبرها حاکی از آن است که گوگل در ساخت گوشی جدید خود با HTC مشارکت دارد، همچنین عکسی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است.
این در حالی است که نسخه نهایی اندروید 7.0 Nougat ، در پایان تابستان رونمایی خواهد شد . گوگل قصد دارد تا پایان امسال دو گوشی هوشمند جدید خود را عرضه کند که گفته شده به احتمال زیاد نسخه بزرگ تر با همکاری کمپانی HTC خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۳ تير

گوگل در کمال شگفتی همه، نام جدید سیستم عامل اندروید Nخود رامعرفی کرد و درحالی که همه انتظار داشتند نام جدید آن نوتلا باشد اما نسخه جدید Nougat(نوغا) نام گرفت. نوقا یک شیرینی ساخته شده از عسل و شکر و سفیده تخم مرغ (گز) و آجیل و گاهی تکههای میوه است. این شیرینی یکی از شیرینی های محلی در کشور ما نیز می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۱۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۳ تير

شرکت Vivo با قدرت به بازار جدی گوشی های هوشمند وارد می شود، بازاری که این روزها داغ تر و پرطرفدارتر از همیشه است و چه بهتر که در این عرصه سرمایه گذاری بیشتری کرد.
Vivo که به خاطر گوشی های هوشمندش با قابلیت Hi-Fi معروف است به تازگی دو مدل جدید معرفی کرده است؛ Vivo X7 و Vivo X7 Pluse. به نظر می رسد این شرکت راه همکار چینی خود، OPPO را دنبال می کند؛ از آنجا که دو مدل معرفی شده اش بسیار به سریِ OPPO R9 شبیه هستند که البته در چین بازار خوبی را برای خود رقم زده اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

با توجه به ظاهر رسمی Umi ، تعداد مشترکین دستگاه Umi Super در یک ماه به 20000 نفر رسیده است. چرا این دستگاه فروش به این خوبی داشته است؟ Umi از پنج نفری که به دریافت اشتراک پرداخته و این دستگاه را خریداری کرده اند این سوال را پرسیده است تا آنها به بیان داستان خود در مورد چرایی انتخاب UMi Super بپردازند. بهتر است به پاسخ های آن ها نگاهی بیاندازیم.
27 جون، دانش آموز: "آخرین مدل سخت افزار، اما به طرز شگفت آوری ارزان"
Umi Super یکی از دستگاه های آخرین مدل 2016 محسوب می شود، اما این محصول خود را در یک محدوده که خرید آن برای افراد مقدور باشد، قرار داده است. این یک دستگاه عالی و قدرتمند است که به ویژگی های بسیاری مجهز شده است که هزینه ای آن تقریبا نصف گوشی Samsung Galaxy S7 می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

این گوشی حداقل 670 دلار برای شما هزینه دارد.
منتظر نسخه ی unlocked مدل Galaxy S7 و S7 Edgeهستید؟ امیدواریم که تا کنون کمی پول پس انداز کرده باشید. این گوشی ها هم اکنون در آمریکا و برای کسانی که نمی خواهند درگیر یک قرارداد با یک شرکت برای دو سال شوند و کسانی که می خواهند برای انتخاب برنامه های خود آزادانه تصمیم بگیرند، موجود می باشد. این دستگاههای Unlocked همان تلفن هایی هستند که شما کمی قبل در همین امسال عاشق آن ها شده بودید که با بیشتر امواج حامل مانند GSM و CDMA در کشور کار می کنند و اپراتورهای بزرگ را نیز در بر می گیرند. (AT&T, T-Mobile, Sprint Verzion, US Cellular)

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۰:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

اخیرا فعالیت های بسیاری در Elephon صورت گرفته است زیرا به نظر می رسد که این شرکت در تمام زمینه ها فعال بوده است. چه در زمینه ی نرم افزاری و چه در زمینه ی سخت افزاری. پس از مدل بدون چهارچوب Elephone S3 به همراه صفحه نمایش زیبای آن، تولیدکننده ی چینی آماده است تا دستگاه دیگری را به بازار عرضه کند، و یا شاید بهتر است بگوییم، دستگاه های دیگری را به بازار عرضه می کند.انتخاب نام مجموعه ی Elephone S7 ، می تواند گویای بلندپروازی آن ها باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

به گزارش دیجی تایمز، اپل، سامسونگ و هووآوی در سال 2016، تصمیم به کاهش حجم تولید گوشی های هوشمند خود با توجه به کاهش رشد بازار گرفته اند. دستگاه های منتشر شده در حال حاضر روز به روز ارزان تر می شوند و مردم دیگر علاقه ای به خرید گوشی هایی با مارک معروف و گران قیمت نشان نمی دهند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند