محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۲ تير

آن ها می خواهند به کار گرفتن تکنولوژی Tango’s AR را برای تولیدکنندگان تلفن آسان تر کنند.
تولیدکنندگان می توانند دستگاه های خود را سازگار با Tango بسازند و این کار را به سادگی و از طریق مجهز کردن آن ها به Qualcomm جدید و Snapdragon 800 در پیش رو و 600 SoCs انجام می دهند. با توجه به گزارش های به دست آمده از Ars Technica ، سازندگان این تراشه ها در طول یک سال و نیم گذشته با گوگل همکاری می کرده اند تا محصولات خود را برای تکنولوژی حقیقی افزونه ی تایتان آماده کنند. زمانی که big G به نشان دادن نمونه ی اولیه ی پروژه ی Tango خود پرداخت، از یک نسخه تراشه ی کامپیوتری اضافی برخوردار بود. اما اولین تلفن Tango یعنی مدل Lenovo’s Phab2 Pro ، این موارد را در اختیار نداشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
بهناز زادبخش۱۴:۴ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۱ تير

تلفن همراه به عنوان وسیله ای مهم، برای بسیاری از افراد یک منبع ارتباطی موثربرای کسب اطلاعات به شمار می رود. اما استفاده بیش از حد آن باعث می شود که دید خود را از دست بدهید. تحقیق نشان داده است، که استفاده از تلفن همراه در شب، قبل از خواب، موجب اختلال در خواب شده و منجر به نابینایی موقت می شود. گرچه این عادت رفتاری اشتباه، هنوز گریبانگیرخیلی از کاربران نگشته، در لندن، یکی از مشکلات رایج کاربران است. "سارا جودیت" می گوید: « مشکل اکثر افراد این است که با گوشی های همراه خود به رختخواب می روند و نمی توانند از دست آن خلاص شوند و تا هنگامه که به خواب فرو روند با افراد پیغام رد و بدل می کنند.» بیشتر از 2 میلیون نفر در دنیا از گوشی همراه استفاده می کنند و میانگین استفاده کاربران بین چهار تا پنج ساعت در روز تخمین زده شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۱۰:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۱ تير

برنامه محبوب یادداشت برداری و برنامه ریزی منظم معروف Evernote در حال ایجاد تغییراتی در بخش کاربری نرم افزار است، این تغییرات از همین امروز آغاز می شوند.
اگر فایل هایتان را بین دو دیوایس استفاده می کنید مشکلی ندارید، اما اگر دسترسی به آن ها را بین بیش از دو دیوایس می خواهید باید با سرویس رایگان خداحافظی کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۱ تير

برای گوشی های بیشتر آماده هستید؟؟؟
لازم نیست بیشتر از این برای رسیدن به آخرین مدل Motorola یعنی Moto G صبر کنید. Moto G4 و مدل قدرتمندتر آن یعنی G4 Plus ، در 12 ماه جولای به ترتیب به قیمت 199 دلار و 249 دلار در آمریکا موجود می باشند. هر دو گوشی، برای شبکه های GSM و CDMA به صورت قفل نشده در دسترس می باشند و شما می توانید آنها را از آمازون، وب سایت Motorola و یا فروشندگان دیگر تهیه کنید. Best Buy نیز این گوشی را در اختیار دارد و به ارائه ی یک کارت هدیه ی 50 دلاری برای فروشگاه ها و سفارش های آنلاین می پردازد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۸:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۰ تير

ZTE از گوشی هوشمند نوبیا Z11 با 6 گیگابایت رم و با قابلیت دید از زاویه های مختلف، پرده برداری کرد.
کمپانی برای تبلیغ گوشی خود از چهره تبلیغاتی فوتبالیست مشهور کریستیانو رونالدو استفاده کرده است.
کمپانی چینی ZTE رقیب شرکت وان پلاس گوشی جدید خود را با 6GB رم منتشر کرده است. پیش تر در همین مجله خبری خواندیم که در رقابت میان عملکرد سامسونگ Galaxy S7 و وان پلاس 3 تنها برتری وان پلاس رم 6 گیگابایتی بود و در مجموع عملکرد ضعیفی نسبت به سامسونگ Galaxy S7 داشت. نوبیا Z11 با دارا بودن دید دو طرفه و پورت USB نوع C و اسکنر اثر انگشت قابل رقابت با وان پلاس 3 خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۰ تير

قیمت آن 135 پوند می باشد.
Vodafone دوباره به قلمروی Moto G به همراه مدل Smart Ultra 7 خود بازگشته است، یک تلفن هوشمند با برند مخصوص به خود که به منظور جایگزین شدن با مدل هوشمند Ultra 6 که در سال گذشته به بازار عرضه شد، طراحی شده است. مدل جدید کمی گران قیمت تر است و 135 پوند می باشد در حالی که مدل قبلی آن 125 پوند بوده است. اما از طرف دیگر از یک طراحی کمی تجملاتی تر برخوردار است. مدل Ultra 6 با بدنه ی پلاستیکی خاکستری، با یک طراحی تولید شده از چرم مصنوعی تعویض شده است. شاید از ظاهر زیاد جذابی برخوردار نباشد و در یک اتاق کنفرانس زیاد چشمگیر به نظر نیاید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۹ تير

اقدامات گوگل در راستای انتشار گوشی و تبلت های هوشمند مشهورش Nexus از سال 2010 شروع شد، همانطور که می دانید آخرین سری این دیوایس ها Nexus 5X و Nexus 6P بودند، اما گوگل در فرایند ساخت این محصولات دست نداشت و ساخت هر یک را به شرکتی دیگر واگذار کرد؛ مدل 6P توسط هواوی و مدل 5X توسط شرکت ال-جی ساخته شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۹ تير

ممکن است فکر کنید در زمانی که به انجام ”factory reset” می پردازید و با پاک شدن همه چیز ار دستگاه اندروید خود موافقت می کنید، تمام داده های شما برای همیشه از بین خواهند رفت. اما کاملا دراشتباه هستید.
همان طور که بسیاری از محققان نیز کشف کرده اند، داده ها می توانند با استفاده از ابزار مناسب، و حتی پس از انجام factory reset دوباره برگردانده شوند. دلیل آن این است که وقتی شما چیزی را پاک می کنید، این فایل به خودی خود دوباره نوشته نمی شود، سیستم موردنظر تنها به کنارگذاشتن تمام اطلاعات مربوط به آن فایل می پردازد، در حقیقت آن را با توجه به فضای خالی که در دستگاه شما وجود دارد به گوشه ای می اندازد. داده های قابل بازیابی میتوانند یک مشکل شخصی جدی در زمانی باشند که شما قصد فروش یا اهدا کردن تلفن اندروید خود را داشته باشید.
در اینجا، به چندین راه برای اطمینان حاصل کردن از پاک شدن داده های شما برای همیشه، اشاره میکنیم.

ادامه مطلب