محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ خرداد

به گزارش دیجیاتو، یکی از منابع موثق حوزه فناوری، «ایوان بلس» با انتشار توییتی مشخصات کامل و رندری از وان پلاس نورد N200 5G به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد این موبایل ارزان‌ترین گوشی وان پلاس با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G‌ باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۴ خرداد

به گزارش دیجیاتو، تغییر سیستم چندوظیفگی یا مولتی‌تسکینگ در iPadOS 15 به کاربران نشان داد که چگونه می‌توانند از آیپد خود بهتر استفاده کنند. حالا معاون بازاریابی جهانی و معاون تجربه سیستم‌های هوشمند اپل در مصاحبه‌ای درباره این قابلیت بیشتر توضیح داده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

به گزارش زومیت، طبق تازه‌ترین اخبار، گلکسی ام ۳۲ به صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز مجهز خواهد شد و انتظار می‌رود با قیمتی بین ۲۰۵ تا ۲۷۰ دلار در سه رنگ سفید، مشکی و آبی راهی بازار شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۳ خرداد

به گزارش دیجیاتو، آنر چند روز دیگر از جدیدترین گوشی‌هایش رونمایی می‌کند، اما حالا مشخصات کامل گوشی‌های سری آنر ۵۰ شامل آنر ۵۰، آنر ۵۰ پرو و ۵۰ SE به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۲ خرداد

به گزارش زومیت، با توجه به اطلاعات فهرست‌شده در گیک‌بنچ، گلکسی اس ۲۱ اف ای سامسونگ علاوه‌ بر رم ۶ گیگابایتی، با ۸ گیگابایت رم نیز روانه‌ی بازار خواهد شد.
به نقل از Sammobile، گلکسی اس ۲۱ اف ای به‌زودی در کنار گوشی‌های هوشمند تاشوی گلکسی زد فلیپ 3 و گلکسی زد فولد 3 رونمایی خواهد شد. گلکسی S21 FE نسخه‌ی اصلاح‌شده‌ی گلکسی S21 خواهد بود. چندی پیش طراحی و برخی مشخصات گوشی مذکور منتشر شده بود و حالا مشخص شده است که این گوشی با دو نوع رم راهی بازار خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۱ خرداد

وان‌پلاس از اولین گوشی سری نورد در سال ۲۰۲۱ با نام «نورد CE 5G» با بهره‌مندی از نمایشگر امولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، چیپ اسنپدراگون ۷۵۰G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار تلویزیون جدید U1S رونمایی کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل در ماه‌های آینده از جدیدترین مدل‌های آیفون رونمایی می‌کند که انتظار می‌رود برای آن‌ها رنگ‌های متنوعی مانند صورتی و نارنجی را درنظر بگیرد. حالا رندرهای آیفون ۱۳ با رنگ نارنجی به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارش دیجیاتو، نوکیا از جدیدترین گوشی اقتصادی‌اش رونمایی کرد. گوشی نوکیا C01 پلاس از نسخه گو اندروید ۱۱ بهره می‌برد و به پردازنده ۸ هسته‌ای مجهز شده است.

ادامه مطلب