محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ خرداد

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا با شرکت در شوی تلویزیونی جیمی فالون از قابلیت های گوشی خود شکایت کرد . او گفت: تلفن همراهش مانند یک اسباب بازی قدیمی برای کودکان است و گاهی اوقات خود به خود برایش پیام " مسدود شدن برنامه به دلایل امنیتی " نمایش داده می شود و تقریبا اجازه انجام هیچ کاری را به او نمی دهد.

حتی تماس عادی هم به راحتی برقرار نمی شود!
اوباما از آغاز ریاست جمهوری خود، ازگوشی بلک بری استفاده می کند. او گفت که اولین رئيس جمهوری است، که از این برند گوشی استفاده می کند ولی از سال گذشته تا بحال میزان افرادی که از این مارک استفاده می کنند کم شده و افراد اغلب از کاور های این شرکت برای گوشی های خود استفاده می کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۱۶:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ خرداد

نسخه جدید موتورولا امکانی را در اختیار کاربر قرار می دهد که عاشقانِ عکاسی مجذوب آن خواهند شد؛ دو سال امکان آپلود تصاویر با کیفیت اورجینال در Google Photos به صورت کاملاً رایگان. گرچه به این امتیاز به طور مستقیم در رونمایی شرکتِ لنوو اشاره ای نشد اما در بخش جزئیات این موبایل هوشمند در سایت موتورولا این قابلیت ذکر شده است، البته در مورد نسخه های آنلاک شده برای اپراتورهای دیگر هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۵ خرداد

از Siri سوالات درست را بپرسید و در پاسخ به شما سرنخی خواهد داد.
اپل احتمالا به صورت ناخواسته ، شک و شبهه ها در مورد حضور Siri در مک را از بین برده است. برایان رومله از این مسئله پرده برداشته است که که اگر از Siri در iOS درخواست درستی داشته باشید، ( به عنوان مثال، " پنجره ی تنظیمات را برای من باز کن" ) گاهی اوقات ممکن است در مقابل ، پاسخی دریافت کنید که بر اساس آن، دستیار صوتی نمی تواند به پیدا کردن برنامه ی موردنظر بپردازد، که این مسئله به عنوان یکی از بخش های حیاتی در حیطه ی مک محسوب می شود. همچنین با وجود محدودیت گنجاندن یک file manager کامل در iOS 10 ، به این مسئله اشاره می کند که اپل در حال فراهم کردن زمینه برای حضور Siri در OS X می باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ خرداد

سال گذشته استارت این پروژه خورده شد و با وجود 6300 سرمایه گذار مالی، ما اکنون به یک شارژر خورشیدی از شرکت yolke برای موبایل خود دسترسی داریم.
طراحی و ورودی ها
محصول جدید شرکت Yolk برای کسانی که به صرفه جویی در انرژی اهمیت می دهند بسیار کارآمد است. با اندازه هایی مشابه یک تبلت و ضخامتی بیشتر البته، اما ابعاد به اندازه ای نیست که فکر مارا برای جابه جایی های معمولی اش مشغول کند. این دیوایس جدید با ابعاد 19*9*1.1 سانت و وزنی معادل 170 گرم در دسترس کاربر قرار می گیرد. نه وزنش و نه اندازه هایش کاربر را آزرده نمی کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲۴ خرداد

شرکت اپل در WWDC 2016 که در تاریخ 13 ژوئن برگزار خواهد شد، یک نسخه جدید از این سیستم عامل برای مک معرفی می کند. پیشبینی میشود دستیار صوتی سیری برای OS X 10.12 ارائه شود.
ویژگی های جدید
برایان رومیل عنوان کرد سیری بر روی کامپیوترهای قابل اجرا خواهد بود، او از دستیار صوتی سیری یک سوال پرسید:
"لطفا پنجره تنظیمات را باز کن" و پاسخ زیر را دریافت کرد: "به نظر نمی رسد شما برنامه ای به نام Finder داشته باشید"

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ خرداد

بر اساس گزارشات به دست آمده از Bloomberg ، Intel در حال جایگزین کردن Qualcomm به عنوان تهیه کننده ی سخت افزارهای مودم برای چندین مدل از آیفون های نسل بعد می باشد. این خدمات جدید بر اساس این باور به وجود آمده است که این حرکت اپل به دلیل تمایل آن برای ایجاد تنوع در بین تهیه کنندگان خود می باشد تا بتواند به بهترین شکل محصولات خود را به فروش برساند. Intel به ارائه ی سخت افزار بدون سیم برای نسخه ی GSM این دستگاه می پردازد، که با AT&T و T-Mobile در امریکا و سایر کشورهای دنیا همخوانی دارد . Qualcomm در حال حاضر، به ارائه ی محصولی می پردازد که با مدل Verzion/Sprint و همچنین برای شبکه های موبایلی که از پروتکل CDMA استفاده می کنند، همخوانی دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ خرداد

به گزارشی از ریا نووستی، به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، کمپانی آمریکایی اپل می خواهد در زمینه تامین تجهیزات با ایجاد تنوع، به جای تراشه های کوالکام از اینتل در آیفون های جدید استفاده کند.
به گفته منابع خبری، تراشه های اینتل در آیفون استفاده خواهد شد ، این تراشه همچنین در شرکت ها بزرگ مخابراتی آمریکا نظیر شبکه AT & T و و همچنین در برخی از نسخه گوشی های هوشمند در بازارهای خارج از کشور استفاده می شود.هم زمان گوشی های آیفون مجهز به تراشه های کوالکام به شبکه ارتباطات آمریکا ورایزون متصل خواهد بود.
بنا به گزارش، نکته مهم برای کوالکام این است، که در حال حاضر تنها منبع ارتباط در نسخه های فعلی گوشی آیفون می باشد. و تمامی گوشی های تولید شده در چین در حال حاضر مجهز به تراشه های این کمپانی می باشد.
در یادداشتی از مجله بلومبرگ آمده است، برای کمپانی رو به رکودی مانند اینتل که در سالهای اخیر، با رکود بازار جهانی، وضع مالی روبه بحرانی دارد، سفارش کمپانی اپل یک پیروزی بزرگ محسوب خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سید سجاد احمدی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۳ خرداد

شرکت موتورولا می خواهد با محصول جدیدش Moto Z و Moto Z Force بازار را به چالش بکشد، این محصول تابستان امسال در آمریکا و در ماه سپتامبر به صورت جهانی عرضه میشود.
این دیوایس جدید در همایش مطبوعاتی لنوو در سه شنبه گذشته رونمایی شد.
قابل توجه است که موتورولا زودتر از اپل جکِ 3.5 میلیمتری هدفون را از گوشی های خود حذف کرد, به علاوه اینکه این شرکت گوشی های در این رده اندرویدی مثل LG G5 را به چالش می کشد و به کاربران اجازه می دهد دیوایس خود را شخصی سازی کنند در حدی که چیزی به قابلیت های سخت افزاری اضافه یا از آن کم کنند؛ مثل یک پروژکتور که به همراه متعلقات گوشی عرضه می شود.
مشخصات Moto Z عبارتند از صفحه نمایشی 5.5 اینچی، پردازنده Snapdragon 820، 4 گیگ رم، بیش از 30 ساعت کارایی باطری، نسخه Moto Z Force علاوه بر امکانات ذکر شده باطری قویتر، شیشه نشکن و قابلیت شارژ شدن سریعتر را داراست—به طوری که در عرض 15 دقیقه به اندازه 15 ساعت شارژ به کاربر می دهد.

ادامه مطلب