محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

همانطور که می دانید چندی پیش سامسونگ دو اسمارت فون جدید خود با نام های Galaxy A5 و Galaxy A3 معرفی کرد و اعلام کرد که این دو اسمارت فون بخشی از برند جدید Galaxy به حساب خواهند آمد و همچنین اعلام کرد که از ماه نوامبر ( ماه جاری) در چین و سایر مارکت ها فروش خود را آغاز خواهد کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان

کمپانی سونی به تازگی پرچم دار خود یعنی Xperia Z3را روانه بازار کرده است . اما خبر ها از ورود نسل بعدی این اسمارت فون به بازار را میدهد!
دیروز خبرهایی از Xperia Z4, Xperia Z4 ultra ,Xperia Z4 compact ,Xperia Z4 Tablet منتشر شده است که باهم به مرور آن ها میپردازیم.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۵ آبان

اپل ساعاتی پیش نسخه‌ی ۸.۱.۱ سیستم عامل آی‌اواس را برای تست و آزمایش توسط توسعه‌دهندگان عرضه کرد.
آی‌اواس ۸ نخستین بار در تاریخ ۲۶ شهریور به طور عمومی در اختیار کاربران قرار گرفت. مدت زیادی از این عرضه نگذشته بود که اپل آپدیت ۸.۰.۱ را عرضه کرد؛ اما نصب‌کردن این آپدیت موجب پیش‌آمدن مشکلات متعددی نظیر قطع‌شدن ارتباط دستگاه با سیمکارت می‌شد. برای حل این موضوع اپل به سرعت دست به کار شد و آپدیت ۸.۰.۲ را به فاصله‌ی کمی از این اتفاق در اختیار کاربران قرار داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳ شنبه ۱۰ آبان

بعد از رونمایی از Oppo N3 این کمپانی از اولین گوشی 64 بیتی خودش رونمایی کرد البته 64 بیتی بودن آن تنها ویژگی این گوشی نیست بلکه این گوشی رکورد باریکترین اسمارت فون موجود در بازار را نیز به خود اختصاص داد.Oppo R5 ضخامتی برابر با 4.85mm دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
رضا حسن زاده۹:۳۳ - ۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان

روز دوشنبه 28 مهر آپدیت 8.1 برای iOS در دسترس قرار گرفت که ویژگی های جدیدی را با خود به همراه داشت و تعداد زیادی از باگ ها موجود طی این آپدیت برطرف شد. اما برخی از کاربران گزارش دادند که طول عمر باطری آنها کمتر شده، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برخی مواقع گوشی شما بصورت غیر معمول یا غیر طبیعی داغ می شود و یا طول عمر باطری شما کم می شود.

ادامه مطلب