محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۲۰ خرداد

به گزارش زومیت، بر اساس گزارش‌های منتشرشده، در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۱ شرکت‌هایی مانند ویوو، شیائومی و گوگل گوشی‌ تاشو معرفی و عرضه خواهند کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد

به گزارش دیجیاتو، سامسونگ در هفته‌های آینده از جدیدترین عضو خانواده گلکسی FE رونمایی خواهد کرد و حالا گزارشی جدید از قیمت گلکسی S21 FE خبر می‌دهد که کمتر از گلکسی S20 FE است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۷ خرداد

هواوی در مراسمی آنلاین ابتدا از سیستم‌عامل یکپارچه و اختصاصی خود یعنی HarmonyOS با دریایی از امکانات و قابلیت‌های کاربردی پرده برداشت و پس از آن مجموعه‌ای از محصولات جدید خود را که همگی یا به سیستم‌عامل جدید هوای مجهز هستند یا از آن قدرت گرفته‌اند معرفی کرد. هواوی امروز سه مدل تبلت با نام‌های میت‌پد پرو ۱۲.۶ اینچی، میت‌پد پرو ۱۰.۸ اینچی و تبلت میت‌پد ۱۱ را معرفی کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۱۶ خرداد

به گزارش دیجیاتو، رندرهایی که تاکنون از گوشی تاشو آینده سامسونگ یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ ارائه شده نمایشگر بیرونی بزرگ و دوربین اصلی دوگانه و طراحی متفاوت و رنگ‌های متنوع آن را به تصویر می‌کشید. اکنون «IceUniverse» اطلاعات جدیدی از این گوشی در شبکه اجتماعی چینی ویبو به اشتراک گذاشته است که نشان می دهد این گوشی تاشو احتمالا با حاشیه‌های اطراف نمایشگر باریک‌تر و همچنین قاب فلزی نازک‌تری نسبت به نسل قبل بهره خواهد برد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۵ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، هواوی اخیرا و در جریان لایواستریم پلتفرم هارمونی (HarmonyOS)، اولین تصاویری رسمی‌ از گوشی پرچمدار جدید خود به نام پی50 (P30) را منتشر کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۵ خرداد

به گزارش دیجیاتو، تصویر جدیدی که از پنل پشتی آنر X20 به اشتراک گذاشته شده که طراحی ماژول دوربین سه گانه متفاوت این دستگاه را نسبت به نسل قبلی خود نشان می‌دهد. زمان عرضه این موبایل هنوز مشخص نشده اما به نظر می‌رسد آنر بعد از سری ۵۰ از آن‌ رونمایی می‌کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۴ خرداد

به گزارش دیجیاتو، سامسونگ پس از معرفی گلکسی A32 5G با قیمت ۲۸۰ یورو، اکنون از اقتصادی‌ترین موبایل 5G خود یعنی گلکسی A22 5G با قیمت ۲۳۰ یورو رونمایی کرده است. علاوه بر نسخه 5G، کره‌ای‌ها نسخه 4G گلکسی A22 را با تفاوت‌هایی نسبت به مدل 5G معرفی کرده‌اند.

ادامه مطلب