محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۶ خرداد

به گزارش دیجیاتو، ردمی در چین از جدیدترین محصولاتش رونمایی کرد. گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو 5G تفاوت‌هایی با نسخه 4G در بازار جهانی دارد و از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می‌برد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۵ خرداد

به گزارش زومیت، شیائومی با انتشار تیزرهای تبلیغاتیِ بیشتر از ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱، نشان می‌دهد که این محصول برند ردمی از تراشه‌ی هلیو G85 استفاده خواهد کرد.
انتظار می‌رود برند ردمی که از زیرمجموعه‌های شیائومی محسوب می‌شود، به مناسبت رسیدن فروش ردمی نوت ۸ به ۲۵ میلیون دستگاه در سراسر جهان، گوشی هوشمند دیگری به نام ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ معرفی کند. تاکنون اطلاعات مختلفی از ردمی نوت ۸ مدل ۲۰۲۱ در فضای مجازی قرار گرفته است که بیشتر این اطلاعات را سران شیائومی تأیید کرده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۴ خرداد

به گزارش دیجیاتو، در هفته‌های گذشته شاهد انتشار شایعات و گزارش‌های زیادی درباره گلکسی تب S7 FE سامسونگ بودیم و حالا کره‌ای‌ها این دستگاه را در آلمان معرفی کرده‌اند. در حقیقت این دستگاه در سایت آلمان این کمپانی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۴ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل نسخه عمومی iOS 14.6 را برای کاربران خود منتشر کرد. این به‌روزرسانی در شرایطی به دست کاربران می‌رسد که اپل کم‌کم برای معرفی iOS 15 آماده می‌شود. آپدیت iOS 14.6 شامل تغییرات تازه‌ای در زمینه اپل کارت، پادکست، ایرتگ و Find My است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۴ خرداد

به گزارش دیجیاتو، گلکسی M22 چند روز پیش در بنچمارک گیک‌بنچ رویت و مشخص شد که این دستگاه در واقع همان نسخه ۴G گلکسی A22 است. حالا گزارشی تازه تایید می‌کند که گلکسی M22 با گلکسی M32 هم فرق زیادی ندارد و بسیاری از مشخصات این دو گوشی را به ارث برده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱ خرداد

کاربران هنگام استعلام شناسه IMEI از سامانه همتا ممکن است با خطا مواجه شوند که این موضوع می‌تواند به علت اشتباه وارد کردن IMEI، غیرفعال شدن آن یا غیرمعتبر بودن آن باشد، اما هریک از این خطاها را می‌توان رفع کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، گوشی هوشمند «اکسپریا Ace 2» سونی در کنسول گوگل پلی رویت شده که برخی از مشخصات اصلی این محصول ژاپنی را در اختیار ما قرار می‌دهد.

ادامه مطلب