محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش زومیت، افشاگری چینی در حساب توییتر خود به‌ احتمال استفاده‌ی شیائومی می CC10 از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۷۰ اشاره کرده است.
یکی از مشتریان جدی تراشه‌های کوالکام، شیائومی است که اصولاً پرچم‌داران و حتی میان‌رده‌های خود را با تراشه‌ی اسنپدراگون روانه‌ی بازار می‌کند. این موضوع در مورد محصولات معرفی‌نشده‌ی شرکت چینی نیز گویا رعایت خواهد شد و انتظار می‌رود گوشی‌های هوشمند بعدی شیائومی از جمله می CC10 مجهز به آخرین تراشه‌های معرفی‌شده‌ی کوالکام شوند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۸ ارديبهشت

به گزارش زومیت، گفته می‌شود محصولی از وان پلاس که نورد CE نام دارد، جایگزینی برای وان پلاس N10 خواهد بود که سال گذشته به بازار عرضه شد.
تا چندی پیش، وان‌پلاس به‌عنوان شرکتی شناخته می‌شد که محصولات بالارده برای رقابت با پرچم‌داران شرکت‌های مطرح عرضه می‌کرد؛ اما این روند با تغییراتی مواجه شد و علاوه بر محصولات بالارده، وان‌پلاس به سمت عرضه‌ی گوشی‌ هوشمند میان‌رده‌ی اقتصادی و پریمیوم رفت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، مشخصات دوربین‌های گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی احتمالی در مردادماه امسال، به صورت غیر رسمی به اشتراک گذاشته شد. این دستگاه احتمالا با پنج دوربین از راه می‌رسد که یکی از آنها دوربین زیر نمایشگر است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۷ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، تبلت جدید سامسونگ که تا پیش از این در خبرها از آن به عنوان گلکسی S7 لایت و بعدها با نام گلکسی S7 پلاس لایت یاد می‌شد، ظاهرا قرار است با نام دیگری یعنی گلکسی S7 XL Lite و در ۵ رنگ متنوع به بازار عرضه شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۲۶ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، نسل بعدی تبلت‌ها و محصولات پوشیدنی هواوی احتمالا ۱۲ خرداد از راه می‌رسند. هواوی به احتمال زیاد در این تاریخ از تبلت میت‌پد ۲ و میت‌پد پرو ۲ به همراه دو ساعت هوشمند تازه رونمایی خواهد کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۴ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، گوشی نوستالژیک نوکیا ۲۷۲۰ V Flip که حدود دو سال قبل معرفی شد، با ویژگی‌هایی همچون پشتیبانی از شبکه ۴G، سیستم عامل Kai OS و دستیار هوشمند گوگل در بازار ایالات متحده عرضه می‌شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت

به گزارش زومیت، پس از شرکت‌هایی مانند سامسونگ، ال‌جی و HMD، این بار نوبت به ویوو رسیده است تا پشتیبانی نرم‌افزاری از محصولات خود را به سه سال افزایش بدهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۲۱ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، مستندات مربوط به پتنت ثبت شده شیائومی نشان می‌دهد این شرکت به توسعه گوشی هوشمندی مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر با قابلیت چرخش فکر می‌کند که می‌‌تواند به عنوان دوربین سلفی و در صورت چرخش به عنوان یکی از دوربین‌های پنل پشتی دستگاه مورد استفاده قرار بگیرد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند