محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، مدت‌هاست منتظر معرفی نسل جدید آیپد مینی هستیم. اگرچه کوپرتینویی‌ها در مراسم معرفی نسل جدید آیپد پرو و آی‌مک از این تبلت رونمایی نکردند، اما احتمالا در نیمه دوم ۲۰۲۱ از راه می‌رسد. حالا جزئیات جدیدی از آیپد مینی ۶ منتشر شده است.
آخرین نسخه آیپد مینی سال ۲۰۱۹ معرفی شد و قبل از آن در سال ۲۰۱۵ با نسل قبلی‌اش ملاقات کردیم. حالا ظاهرا این کمپانی خودش را برای معرفی نسل جدید این تبلت کامپکت آماده می‌کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

تبلتی به نام Lenovo Tab M10 5G در کنسول گوگل پلی رؤیت شده است که از ۶ گیگابایت رم، اندروید 11 و صفحه‌نمایشی با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل استفاده می‌کند.
به نظر می‌رسد لنوو به‌سختی در حال کار روی چند تبلت دیگر است. چند روز پیش شاهد اشاره به تبلتی به نام یوگا پد پرو بودیم که گفته شد از درگاه HDMI بهره می‌برد. اکنون مشخصات اولیه‌ی تبلت دیگری فاش شده است که شباهت‌های بیشتری به تبلت‌های مرسوم دارد. این تبلت محصول که لنوو تب ام ۱۰ فایوجی (Lenovo Tab M10 5G) نام دارد، به‌صرفه‌تر از مدل دیگر است و ابعاد صفحه‌نمایش آن به حدود ۱۰ اینچ می‌رسد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، نقشه راه انتشار آپدیت اندروید ۱۱ که پارسال برای گوشی‌های نوکیا منتشر شده بود از عرضه این آپدیت در بازه زمانی سه‌ ماهه چهارم ۲۰۲۰ تا سه‌ ماهه دوم ۲۰۲۱ خبر می‌داد و ۱۵ موبایل را در بر می‌گرفت. این شرکت حالا نقشه راه خود را به‌روز کرده و می‌گوید گوشی‌هایی مثل نوکیا ۶.۲، نوکیا ۷.۲ و نوکیا ۹ پیور ویو که قرار بود در سه‌ ماهه دوم ۲۰۲۱ اندروید ۱۱ را دریافت کنند، در عوض این آپدیت را در سه‌ ماهه سوم سال دریافت خواهند کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۲۰ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌من، بر اساس افشاگری‎های، Check Point میلیونها دستگاه از گوشی‌های 5G سامسونگ در معرض سرقت اطلاعات قرار دارند.
به گزارش فوربس، آخرین هشدار جدی درباره آسیب پذیری‌های اندروید به قلب خود دستگاه‌ها - پردازنده 5G - مربوط می‌شود.
در صورت سوءاستفاده، این بدافزار خطرناک می‌تواند درون دستگاه شما مخفی شود و هرگز برداشته نشود. بنابراین از کاربران خواسته می‌شود اطمینان حاصل کنند که جدیدترین سیستم عامل و به روزرسانی امنیتی را نصب کرده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۸ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، تجارت گوشی‌های موبایل هواوی طی یک سال گذشته با مشکلات مختلفی روبرو شده است. تحریم‌های مختلف ایالات متحده در حال حاضر دستیابی به قطعات مهم گوشی‌های موبایل را برای این شرکت دشوار کرد و اکنون به نظر می‌رسد کمبود تراشه در چین نیز باعث شده تا هواوی تولید گوشی‌های ارزان قیمت خود را به طور کامل کنار بگذارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۱۸ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، اوپو با رونمایی یک گوشی هوشمند جدید، سه مدل تلویزیون هوشمند و هدفون کاملا بی‌سیم Enco Air، اکوسیستم محصولات خود را توسعه داد.
گوشی هوشمند میان رده جدید این شرکت به نام اوپو K9 از شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند و مجهز به چیپست اسنپدراگون ۷۶۸G است. گوشی هوشمند K9 اوپو از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، وضوح Full HD و نرخ حساسیت لمسی ١٨٠ هرتز بهره می‌برد. این موبایل جدید میان رده با وجود ضخامت ۸ میلی متری و وزن ۱۷۲ گرمی خود طراحی باریکی دارد و نسبت تصویر آن ٢٠:٩ است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۷ ارديبهشت

به گزارش زومیت، طبق اخبار منتشرشده، گلکسی اس ۲۱ اف ای جانشین گلکسی اس ۲۰ اف ای خواهد شد و انتظار می‌رود ماه آگوست (مرداد و شهریور ۱۴۰۰) معرفی شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند