محبوب ترین ها
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۰ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌ایران، اپل به تازگی عرضه بروزرسانی آی او اس 14.5 را آغاز کرده است. نسخه‌ای جدید که ویژگی‌ها‌ی متنوعی را خود جای داده و می‌تواند به لطف برخی قابلیت‌ها‌ی خاص، در ایام همه‌گیری کرونا به کمک کاربران بیاید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۹ ارديبهشت

به گزارش زومیت، آخرین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید ۱۱ به همراه One UI 3.1 برای گلکسی M01 و گلکسی A41 و همچنین گلکسی تب A7 منتشر شده است.
سامسونگ مدتی است که مشغول انتشار سیستم عامل اندروید ۱۱ برای گوشی‌های هوشمندش است و اکنون آخرین نسخه‌ی اندروید را برای سه دستگاه دیگر شامل گلکسی M01 و گلکسی A41 و گلکسی تب A7 منتشر کرده است. این روند به‌روزرسانی برای سایر محصولات اندروید سامسونگ ادامه خواهد داشت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۸ ارديبهشت

به گزارش زومیت، گفته می‌شود سامسونگ در نظر دارد مدل بعدی گوشی تاشوی خود با نام گلکسی زد فلیپ 3 را در رنگ‌بندی‌ متنوع و به‌خصوص رنگ‌های گرادیانی عرضه کند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۷ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، موتورولا از جدیدترین عضو خانواده موتو G رونمایی کرد. موتورولا موتو G20 به نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتز مجهز شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۶ ارديبهشت

به گزارش آی‌تی‌من، موسسه تحقیقاتی Strategy Analytics گزارش جدید خود پیرامون فروش جهانی گوشی هوشمند‌ها طی 3 ماهه نخست سال 2021 را منتشر کرد. به‌نظر می‌رسد که فروش جهانی گوشی هوشمند‌ها طی این دوره زمانی مجموعا برابر با 340 میلیون دستگاه بوده است که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد 24 درصدی را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۵ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، هفته گذشته گوگل رسما اعلام کرد که گوشی اقتصادی پیکسل ۵a 5G اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود. حالا در گزارش دیگری مشخص شده که این موبایل جدید با تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G از راه می‌رسد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۵ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، اطلاعات نسخه دیگری از گوشی هوشمند گلکسی S20 FE با بهره مندی از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و پشتیبانی از شبکه ۴G در وب سایت سوئدی رویت شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۴ ارديبهشت

به گزارش زومیت، آیپد پرو 2021، تبلت پرچم‌دار جدید اپل، از فناوری مینی LED در صفحه‌نمایش مدل ۱۲٫۹ اینچ استفاده می‌کند، پردازنده‌ی پنج نانومتری M1 دارد و به قلم لمسی جدیدی مجهز است.

ادامه مطلب