محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۱۴ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، یک توییت دیگر از ایلان ماسک بار دیگر باعث کاهش قیمت بیت کوین شد و قیمت این ارزرمز را را ۶.۳ درصد کاهش داد و به ۳۶ هزارو ۷۵۰ دلار رساند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۳ خرداد

وزیر ارتباطات گفت: ۶ وزیر و دو نماینده مجلس به کارگروه تعیین مصادیق درخواست رفع فیلتر توئیتر را دادند اما تاکنون دبیرخانه کارگروه، این مساله را در دستور کار قرار نداده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۳ خرداد

به گزارش دیجیاتو، «اوراسیو گوتیرز»، مدیر حقوقی اسپاتیفای می‌گوید با وجود اینکه محصولات اپل را می‌پسندد، اما به نظرش این کمپانی در حوزه فناوری به بقیه شرکت‌ها زورگویی می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ پنج شنبه ۱۳ خرداد

به گزارش پیوست، نمایندگان مجلس مقرر کردند تا وزارت نیرو لایحه‌ای برای قانونمند کردن استخراج رمز ارزها تهیه کند. در جلسه کمیسیون اصل نود مجلس همچنین وزارت نیرو اعلام آمادگی کرد تا به اشخاص خواهان استخراج قانونی رمز ارز، تسهیلات نیروگاه‌های خورشیدی بدهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۲ خرداد

به گزارش دیجیاتو، بانک‌های انگلیس ازجمله «بارکلیز»، «مونزو» و «استارلینگ» به دلیل افزایش جرایم مالی به صورت موقت، تراکنش‌های مربوط به رمزارزها را مسدود کرده‌‌اند و کاربران این بانک‌ها قادر به انتقال وجه به پلتفرم‌های بایننس و سوئیس‌برگ نیستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۲ خرداد

اپل با وجود این که فروشگاه‌ها با شتاب گرفتن رشد خرید آنلاین در دوران پاندمی همچنان دست و پنجه نرم می‌کنند، فروشگاه‌های بیشتری را در سطح جهانی اضافه خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۲ خرداد

به گزارش مهر به نقل از رویترز، «هلدینگ ناین اینترتینمنت» (Nine Entertainment Co Holdings) استرالیا امروز اعلام کرد با توجه به قانون جدید تصویب شده در این کشور، قراردادی چند ساله برای انتشار محتوا با گوگل و فیس بوک امضا کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۱ خرداد

به گزارش دیجیاتو، دولت سوریه در اقدام عجیبی برای جلوگیری از تقلب دانش‌آموزان در امتحانات تحصیلی، به مدت ۵ ساعت اینترنت این کشور را به‌صورت کامل قطع کرد.

ادامه مطلب