محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۱ خرداد

اتحادیه اروپا (EU) قرار است روز چهارشنبه به دنبال درخواست کشورهای عضو برای یافتن راهی امن برای دسترسی شهروندان به خدمات آنلاین دولتی، از برنامه خود برای کیف پول دیجیتال مورد قبول در سراسر این اتحادیه رونمایی کند.
به نقل از رویترز، روزنامه فایننشال تایمز در گزارشی اعلام کرد که اتحادیه اروپا (EU) قرار است روز چهارشنبه به دنبال درخواست کشورهای عضو برای یافتن راهی امن برای دسترسی شهروندان به خدمات آنلاین دولتی، از برنامه خود برای کیف پول دیجیتال مورد قبول در سراسر این اتحادیه رونمایی کند.
بر اساس گزارش روز سه شنبه فایننشال تایمز، این برنامه به شهروندان در سراسر اتحادیه اروپا امکان می دهد تا به راحتی با یک شناسه آنلاین به طیف وسیعی از خدمات خصوصی و عمومی دسترسی پیدا کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۱ خرداد

آلمان تصمیم دارد به تهیه کنندگان اینترنت بی سیم برای مناطق حاشیه ای شهرها، یارانه اختصاص دهد.
به نقل از رویترز، آلمان تصمیم دارد دسترسی به اینترنت را برای شهروندان حاشین نشین و مناطق دورافتاده بهبود دهد و به همین منظور از خرید سخت افزار برای سرویس‌های اینترنت ماهواره‌ای مانند پروژه استارلینک پشتیبانی می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۱ خرداد

مایکروسافت شورای اجرایی امنیت سایبری بخش عمومی آسیا و اقیانوسیه را با حضور ۷ کشور این منطقه و متخصصان امنیت سایبری تاسیس کرده است.
به نقل از مایکروسافت، جرایم سایبری در سراسر جهان اختلالاتی ایجاد می‌کند و خسارت‌های اقتصادی فراوانی به بار می‌آورد، به طوری که هزاران میلیارد دلار به ضرر مالی و مشکلات در کسب وکار قربانیان منجر می‌شود. همچنین جرایم سایبری امنیت ملی را تهدید می‌کند و اعتماد به اقتصاد دیجیتال واینترنت را کاهش می‌دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۱ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، سی‌و‌یکم ماه مارس (10 خرداد) روز «طراحان وب» نام‌گذاری شده است تا جادوی اینترنت و تأثیر کار توسعه‌دهندگان بر زندگی را به ما یادآوری کند. به مناسبت روز جهانی طراحان وب، در این نوشتار به معرفی لپ‌تاپ هواوی میت بوک D14 به عنوان گزینه‌ای کارآمد برای طراحان و توسعه‌دهندگان ایرانی می‌پردازیم.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ سه شنبه ۱۱ خرداد

به گزارش دیجیاتو، زمانی که تسلا در بهمن پارسال از مدل‌های جدید مدل S و مدل X رونمایی و اعلام کرد که سیستم سرگرمی رسانه‌ای این محصولات حداکثر ۱۰ ترافلاپس توان دارد، گفته می‌شد که این دو خودرو احتمالا به گرافیک‌های AMD مجهز می‌شوند. حالا امروز AMD تایید کرده که مدل‌های جدید تسلا از واحد پردازش سریع (APU) این شرکت استفاده می‌کنند که در واقع ترکیبی از تراشه‌های رایزن با گرافیک رادئون هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۴۰۰ دوشنبه ۱۰ خرداد

به نوشته‌ی همشهری آنلاین، ادعاهای ایلان ماسک در مورد برتری دوج‌کوین باعث واکنش سازنده اتریوم شده است.
به نقل از کوین‌تلگراف، ویتالیک بوترین، بنیانگذار ارز دیجیتال اتریوم، مقاله‌ای طولانی درباره محدودیت مقیاس‌پذیری بلاک‌چین را منتشر کرده و ادعاهای مدیرعامل شرکت تسلا را مورد نقد قرار داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۹ خرداد

به گزارش دیجیاتو، اپل احتمالا امسال و سال آینده میلادی به ترتیب از ایرپاد ۳ و ایرپاد پرو ۲ رونمایی خواهد کرد، اما ظاهرا نباید منتظر معرفی نسل دوم ایرپاد مکس در آینده نزدیک باشیم چرا که طبق گزارش جدید بلومبرگ، کوپرتینویی‌ها هنوز شروع به توسعه چنین هدفونی نکرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۹ خرداد

مدیرعامل ریپل می‌گوید وقتی اختلاف با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) حل شود، بالاخره می‌توان عرضه اولیه عمومی (IPO) را انجام داد. او اعلام کرده که اگرچه هنوز چیزی قطعی نیست اما این اتفاق احتمال وقوع بسیار بالایی دارد.
«برد گارلینگ‌هاوس»، مدیرعامل ریپل در پاسخ به سوالی پیرامون سرنوشت عرضه اولیه ریپل در کنفرانس Consensus 2021 گفت احتمال این عرضه اولیه را در آینده بالا می‌داند. او تاکید کرد که برای عرضه اولیه عمومی باید منتظر حل اختلاف با کمیسیون بورس و اوراق بهادار بود، چون مجوز این فرآیند باید توسط SEC صادر شود.

ادامه مطلب