محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت

به گزارش مهر، گزارشی جدید نشان می دهد با توجه به فراگیری شیوع ویروس کرونا، بازار تبلت در سال جاری رشد می کند و تقاضا برای این محصول الکترونیکی افزایش می یابد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت

شیائومی حق امتیاز اختراع موبایلی را ثبت کرده که ماژول دوربین آن می چرخد و به عنوان دوربین پشتی و جلویی کار می کند.
به نقل از گیزموچاینا، شرکت شیائومی حق امتیاز اختراع یک موبایل جدید را ثبت کرده است. طرح این موبایل در وب سایت سازمان مالکیت فکری ملی چین (CNIPA) به نمایش درآمده و نشان دهنده موبایلی با دوربین چرخان است. با این دوربین چرخان می توان عکس سلفی یا معمولی گرفت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۹ ارديبهشت

به گزارش ایرنا، فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران (IFJ) به مناسبت هفتم اردیبهشت (۲۶ آوریل) روز جهانی مالکیت معنوی از شرکت‌های فناوری بزرگ همچون گوگل و فیس بوک، خواست سهم خود را در به اشتراک گذاشتن آثار و محتواهای تولیدی روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها در سراسر جهان بپردازند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۶ ارديبهشت

رگولاتوری مخابرات آمریکا (FCC) پس از سه هفته بحث و بررسی در نهایت به اتفاق آرا به آزادسازی کامل باند فرکانسی شش گیگاهرتز (7.125-5.925 گیگاهرتز) برای کاربردهای بدون مجوز رای داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۵ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، اوبر به منظور حمایت از رانندگان در دوران کرونا، قابلیت جدیدی را به اپ خود اضافه کرده که افراد می توانند از طریق آن برای شرکت های دیگر کار کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۵ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، محققان امنیت سایبری به تازگی موفق به کشف کمپینی شده‌اند که یک بدافزار برای حمله به سرورهای داکر جهت استخراج بیت کوین توسعه داده‌ است. این بدافزار روزانه به هزاران هدف حمله می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۵ ارديبهشت

به گزارش تسنیم، بیل گیتس، مؤسس شرکت مایکروسافت در وبلاگ خود چندین راهکار را پیشنهاد کرد که کشورهای جهان باید برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و بازگشایی اقتصاد، انجام دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۴ ارديبهشت

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، جستجوهای آنلاین طی دوران قرنطینه به دلیل شیوع ویروس کرونا به شدت تغییر کرده اند. در این مدت مردم از سرویس وب برای دسترسی به اطلاعات و سرگرمی استفاده می کنند.

ادامه مطلب