محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۳ ارديبهشت

به گزارش دیجیاتو، نمایشگاه ایفا (IFA)، از قدیمی ترین نمایشگاه‌های لوازم الکترونیک که هر سال در برلین برگزار می‌شود، آخرین رویدادی است که شیوع ویروس کرونا مانع از برگزاری آن به شکل حضوری می‌شود. برگزارکنندکان از احتمال برگزاری این رویداد به شکل اینترنتی خبر می‌دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲ ارديبهشت

وندور چینی ZTE برنده مزایده کار گروهی راه اندازی هسته مستقل شبکه 5G چاینا موبایل شد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، هر همکاری و معامله ای با چاینا موبایل بسیار مهم است زیرا این اپراتور بزرگترین شبکه تلفن همراه دنیا است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲ ارديبهشت

گوگل در بیانیه ای اعلام کرده روزانه ۱۸ میلیون پیام کلاهبرداری با محوریت ویروس کرونا را مسدود می کند.
به نقل از ایندپندنت، گوگل اعلام کرده روزانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان با کلاهبرداری‌های مرتبط با ویروس کرونا روبرو می‌شوند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳۱ فروردين

با تشدید حملات فیشینگ پس از شیوع ویروس کرونا، دولت آلمان میلیون‌ها یورو را به همین علت از دست داده است. بخش عمده این حملات موفق در ایالت نوردراین- وستفالن رخ داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۳۱ فروردين

به گزارش دیجیاتو، کمپانی آمازون پس از تحمل انتقادهای فراوان مبنی بر اهمیت ندادن به سلامت کارمندان در دوران کرونا، تصمیم گرفته از دوربین‌های حرارتی برای سنجش تب کارمندان انبارها و مراکز توزیع خود بهره ببرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۰ فروردين

اطلاعات گوگل نشان می‌دهد در ایتالیا فعالیت‌های خرده فروشی و تفریحی ۹۵ درصد و در اسپانیا تردد مردم به پارک ها ۹۲ درصد کمتر شده است. عبورو مرور در لندن نیز ۸۰ درصد کاهش یافته است.

ادامه مطلب