محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۰ فروردين

گزارش های جدید نشان می دهد آمازون تصمیم دارد تست ابتلا به ویروس کرونا را برای کارگران انبارهای خود انجام دهد.
به نقل از انگجت، به نظر می رسد آمازون تصمیم دارد اقدامات محافظتی در برابر ویروس کووید ۱۹ را در انبارهای خود ادامه دهد و برای این منظور قصد دارد کارگران انبارهای خود را برای بررسی ابتلا به ویروس کرونا تست کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ شنبه ۳۰ فروردين

به گزارش وب‌سایت theverge، مایکروسافت در نظر دارد در صورت وجود محدودیت در ظرفیت‌های کنونی، برای دسترسی به خدمات رایانش ابری Azure خود در مراکز خدمات درمانی، سرویس‌های اورژانسی و زیرساخت‌های حیاتی اولویت بندی کند. این شرکت نرم افزاری هفته گذشته برای برخی کاربران ابزار ارتباطی Teams خود برخی مشکلات را تجربه کرد و این اتفاق پس از آن صورت گرفت که بیش از 40 درصد کاربران سازمانی عضو اپلیکیشن مذکور به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا سعی کردند وظایف کاری خود را از راه دور مدیریت کنند. مایکروسافت هم اکنون در تلاش است ضمن مدیریت درخواست‌های جدید برای عضویت در اپلیکیشن Teams، جلوی بروز هرگونه مشکل برای کاربران قبلی را بگیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۹ فروردين

برخی شهروندان خرافاتی کشور انگلیس که تصور می‌کنند دکل‌های شبکه‌های نسل پنجم تلفن همراه عامل گسترش ابتلا به بیماری کرونا هستند با حمله به آنها، دکل‌های مذکور را تخریب می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۹ فروردين

آفکام، رگولاتوری بریتانیا به دلیل آنچه که صنعت مخابراتی این کشور برای کمک به خروج از بحران ویروس کرونا انجام می‌دهد، اعلام کرد تا اندازه ای از سخت گیری هایش برای اجرای قوانین کم می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۹ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، شیائومی‌ ساعاتی پیش از جدیدترین ایرباد خود تحت عنوان Mi Air 2S TWS که از باتری ارتقایافته با قابلیت نگهداری شارژ تا ۲۴ ساعت و فناوری بلوتوث پیشرفته بهره می‌برد، پرده برداشت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۹ فروردين

به نوشته‌ی دیجیاتو، گزارش تازه منتشر شده گوگل برای ۱۳۱ کشور مشخص می‌کند که بازدید از فروشگاه ها، کارها و اماکن کاری در ماه مارس به دنبال محدودیت های اعمال شده از سوی دولت ها برای خانه نشینی شهروندان کاهش یافته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ فروردين

طبق گزارشی جدید یوتیوب به آگهی هایی که روی ویدئوهای این پلتفرم عرضه می شوند، اجازه می‌دهد تا درمان‌های جعلی برای ویروس کووید ۱۹ تبلیغ کنند و از این روش درآمدزایی می‌کند.

ادامه مطلب