محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ فروردين

به گزارش مهر، گوگل تصمیم دارد اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی کاربران را در اختیار مقامات بهداشت ۱۳۱ کشور قرار دهد تا در مهار ویروس کرونا به پزشکان جهان کمک کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ فروردين

به گزارش فارس، بسیاری از کشورها برای ردگیری ابتلا به ویروس کرونا از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. محققان برای جلوگیری از نقض حریم شخصی از این طریق روشی را ابداع کرده اند.
به نقل از زددی نت، در برخی کشورهای جهان مانند آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و آلمان از برنامه های مبتنی بر گوشی های هوشمند برای موقعیت یابی افراد و بررسی میزان شیوع کرونا استفاده می کنند. اما نتیجه این کار نقض گسترده حریم شخصی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، طبق گزارش‌ها و گلایه‌هایی که از سوی برخی کاربران محصولات اپل مطرح شده، جدیدترین بروزرسانی نرم‌افزاری این شرکت، مشکلاتی را در قابلیت فیس تایم برخی از آیفون‌ها و آیپدهای قدیمی ‌بوجود آورده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۸ فروردين

وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) اعلام کرد برنامه استفاده از فرکانس کشوری ۷۰۰ مگاهرتز را برای توسعه فناوری 5G تنظیم کرده است و استفاده موثر از منابع طیف را نیز ترویج خواهد داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ فروردين

به گزارش آی‌تی‌ایران، گوگل اخیرا اعلام کرد که از زیرساخت‌های خدمات گوگل پلی خود برای بروزرسانی گوشی‌های اندرویدی مجهز به سیستم ردیابی بیماران مبتلا به کرونا که با همکاری شرکت اپل در حال طراحی است، استفاده خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۲۶ فروردين

یک اپلیکیشن اشتراک گذاری ویدئو به نام تیک تاک ۳۷۵ میلیون دلار برای مقابله با ویروس کرونا اهدا کرده است.
به نقل از دیلی میل، «تیک تاک»۳۷۵ میلیون دلار کمک مالی برای مقابله با ویروس کرونا اهدا می کند.

ادامه مطلب