محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۲ اسفند

به گزارش ایسنا، شرکت مایکروسافت برای نخستین بار اقدام به انتصاب یک مدیر با پست سازمانی مدیر ارشد علمی برای رهبری علمی این شرکت می‌کند و برای این پست، "اریک هورویتس" را در نظر دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۱ اسفند

به گزارش دیجیاتو، تغییرات در قیمت نفت و سقوط قیمت آن به ازای هر بشکه، روی ارز‌های دیجیتالی نیز تاثیر گذاشته و شاهد کاهش بی‌سابقه‌ای در ارزش آن‌ها هستیم. بر اساس گزارش‌ها، ارزش کلی رمزارزها با ۲۶.۴۳ میلیارد دلار کاهش روبرو شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۱ اسفند

گسترش ویروس کرونا در کشورهای مختلف، مشکلات زیادی را برای مردم و کسب‌وکار بوجود آورده و چند هفته‌ایست که زندگی برای ساکنین این کره خاکی، با ترس و اضطراب جریان دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۱ اسفند

دولت کره‌جنوبی آمار فروش ماسک را به صورت عمومی منتشر کرد تا برنامه نویسان بتوانند اپلیکیشنی را توسعه دهند که مردم را از موجودی انبار داروخانه های این کشور مطلع می کند. دولت کره جنوبی امیدوار است با این کار از تشکیل صف های طولانی در مقابل داروخانه ها و شکایت مردم از کمبود ماسک به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ جلوگیری کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۱ اسفند

دولت آمریکا اجازه همکاری با هواوی را برای شرکت های آمریکایی تا ۱۵ می تمدید کرده است.
به نقل از رویترز، دولت ترامپ اعلام کرده مجوز همکاری شرکت‌های آمریکایی با هواوی را تا ۱۵ ماه می (۲۶ اردیبهشت) تمدید می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۱ اسفند

با شیوع ویروس کرونا گوگل به کارمندان خود در آمریکای شمالی توصیه کرده حداقل تا ۲۲ فروردین از خانه دورکاری کنند.
به نقل از انگجت، با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا، شرکت گوگل از تمام کارمندان خود در آمریکای شمالی خواسته تا در صورت امکان از خانه به فعالیت خود ادامه دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۹ اسفند

به گزارش دیجیاتو، آمازون به منظور انبار کردن هر چه بیشتر کالاهای ضروری و افزایش توانایی برای پاسخگویی به تقاضای بالا در پی شیوع ویروس کرونا، موقتاً به لوازم بهداشتی و کالاهای اساسی منزل منزل اولویت داد و انبارهای آن در آمریکا، انگلستان و کشورهای اروپایی تا تاریخ ۵ آوریل (۱۷ فروردین ۹۹) فقط کالاهای ضروری را از فروشندگان دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب