محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۹ اسفند

با افزایش تقاضای خرید آنلاین در آمازون در پی شیوع ویروس کرونا، این پلتفرم از پذیرش کالاهای غیرضروری در انبارهایش خودداری می کند تا فضا برای کالاهای پرتقاضای پزشکی و مصرف وجود داشته باشد.
به نقل از دیجیتال ترندز، در اوج شیوع ویروس کرونا در غرب، خرده فروشی آنلاین آمازون اعلام کرده از دریافت کالاهای غیر ضروری در انبارهای آمریکا و انگلیس خودداری می کند تا فضا برای کالاهای پرتقاضا وجود داشته باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ اسفند

به نوشته‌ی روزنامه ایران، هــــوش مصنــــوعـــی(AI) یکـــی از فناوری‌های نوظهور است که تاکنون در زمینه‌های مختلف ازجمله کنترل روبات‌ها، تجارت الکترونیک، امور مالی، بهداشت و درمان، آموزش، حمل‌ونقل و... نقش آفرینی کرده است اما حالا مایکروسافت می‌خواهد از قابلیت‌های آن در سطحی گسترده بهره بگیرد. قرار است مایکروسافت یک برنامه 5 ساله ابتکاری با نام «هوش مصنوعی برای سلامت» (A.I. for Health) را با بودجه‌ای 40 میلیون دلاری راه‌اندازی کند تا به این ترتیب شاهد عدالت و توازن در سطح دسترسی مردم دنیا به پزشک و ابزارهای سلامت بویژه در کشورهای فقیرتر باشیم.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ اسفند

۱۴ نفر علیه آلفابت، اپل، دل، مایکروسافت و تسلا شکایت کرده اند. این افراد قیم کودکانی هستند که در معادن استخراج کبالت زخمی شده اند یا جان باخته اند. کبالت عنصری مهم برای تولید باتری ها است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، موسسه IRAdvocates از جانب ۱۴ فرد شکایتی در دادگاه فدرال آمریکا علیه شرکت های فناوری بزرگ ثبت کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۸ اسفند

گوگل اعلام کرده برای پروژه «گوگل ارث» ۳۶ میلیون مایل مربع تصاویر ماهواره ای با کیفیت اچ دی ثبت کرده است. این تصاویر مناطقی را پوشش می دهند که ۹۸ درصد جمعیت زمین در آنجا زندگی می کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۶ اسفند

به گزارش مهر به نقل از فایومک، این حساب که با شناسه کاربری کوین ایکس مطالبی را در مورد اپل منتشر می‌کند اعلام کرده که انتظار می‌رود اپل در آینده نزدیک از مدل‌های تازه ای از رایانه‌های مک رونمایی کند.

ادامه مطلب