محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۵ اسفند

به گزارش مهر به نقل از انگجت، شرکت مخابراتی راجرز کانادا بعد از راه اندازی آزمایشی خدمات نسل پنجم در ماه ژانویه، از آغاز به کار قطعی شبکه مذکور در سال ۲۰۲۱ در شهرهای مونترال، اوتاوا، تورنتو و ونکوور خبر داده است.
برای استفاده از این خدمات خریداری گوشی گالکسی اس ۲۰ ضروری است و افراد باید مشترک یکی از طرح‌های راجرز شوند. این خدمات بر روی باند فرکانسی ۲.۵ گیگاهرتز ارائه می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۴ اسفند

به گزارش مهر به نقل از گلوبال تایمز، شرکت آمریکایی اینتل با لنوو و BGI Genomics در چین همکاری می کند تا تحلیل ویژگی های ژنوم کووید۱۹ را سرعت بخشد. این شرکت ها امیدوارند با همکاری یکدیگر به تولید واکسن و ایمونوتراپی های مختلف برای جلوگیری از شیوع این ویروس کمک کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۴ اسفند

به گزارش مهر به نقل از انگجت،گوگل کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان خود را به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد. این شرکت با ارسال ایمیلی به شرکت‌کنندگان، این تصمیم را اعلام کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۴ اسفند

به گزارش مهر به نقل از پرس اسوسیشن، توئیتر کارمندان خود در سراسر جهان را تشویق می‌کند تا در صورت امکان از خانه دورکاری کنند تا به این ترتیب از گسترش ویروس کرونا جلوگیری شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۴ اسفند

به گزارش مهر به نقل از سی نت، اپل توافق کرده برای تسویه یک شکایت گروهی ۵۰۰ میلیون دلار غرامت بپردازد. این شکایت به دلیل کند کردن سیستم عامل iOS آیفون‌های قدیمی بود تا مشتریان اپل مجبور شوند نسخه‌های جدیدتر را بخرند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۱۳ اسفند

به گزارش فارس، گوگل سرانجام مشکل صوتی بلندگوهای هوم خود را که با بلوتوث کار می کنند، برطرف کرد.
به نقل از انگجت، برخی کاربران اعلام کرده بودند که بلندگوهای هوم به درستی کار نمی کنند و صدا در آنها به طور مرتب قطع و وصل می شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۲ اسفند

اتحادیه اروپا قصد دارد با تصویب یک قانون جدید، تولیدکنندگان دستگاه‌های الکترونیکی را وادار کند از باتری‌های قابل تعویض در موبایل‌ها و لپ‌تاپ‌ها استفاده کنند.

ادامه مطلب