محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۹ اسفند

بر اساس آخرین گزارش رگولاتوری اسپانیا، اپراتورهای مخابراتی این کشور، در ماه نوامبر با اتصال 129 هزار و 707 خانه دیگر به شبکه FTTH خود مجموع تعداد اتصالات فعال FTTH در این کشور را به بیش از ۱۰ میلیون پورت رساندند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۹ اسفند

شرکت اپل به زودی با دو تن از مدیران ارشد خود که نقش تعیین‌کننده‌ای را در تولید محصولات مهم این شرکت و همچنین مدیریت اموری همچون تولید، زنجیره تامین و گروه‌ عملیاتی این شرکت ایفا می‌کردند، خداحافظی خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۹ اسفند

به گزارش دیجیاتو، دولت چین برای جلوگیری از اشتراک گذاری اطلاعات در مورد کرونا ویروس توسط شهروندان خود و اتباع خارجی ساکن در این کشور عملکرد کلیه سرویس های VPN را در داخل خاک خود با اختلال روبرو کرده است.
چین در واقع با جلوگیری از دسترسی شهروندانش به VPN با سهولت بیشتری می تواند کنترل جریان اطلاعات را به داخل یا خارج از مرزهایش در دست بگیرد. این کار گرچه از انتشار اخبار کذب در رابطه با کرونا ویروس جلوگیری می کند اما همزمان مانع از آن می شود که شهروندان و اتباع خارجی مستقر در داخل خاک این کشور به اطلاعات مربوط به کرونا ویروس در اقصی نقاط دنیا دست پیدا کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۹ اسفند

بیش از یک میلیون کالا را به دلیل ادعای جعلی درمان ویروس کرونا یا محافظت در برابر آن حذف کرده است.
به نقل از دیلی میل، آمازون فروش بیش از یک میلیون کالا را در پلتفرم خود ممنوع کرده زیرا ادعا می شود آنها درمانی برای ویروس کرونا هستند یا از ابتلا به این ویروس محافظت می کنند.
همچنین این شرکت هزاران فروشنده ای که محصولات را گران تر از حد معمول عرضه کرده بودند را از پلتفرم خود حذف کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۸ اسفند

به گزارش مهر، نخستین فروشگاه بزرگ و بدون صندوق آمازون افتتاح شده است. دوربین‌ها و حسگرهای مختلف خرید هر فرد را رصد می‌کنند. به نظر می‌رسد آمازون تصمیم دارد صندوق فروشگاه‌ها را منسوخ کند. این شرکت نخستین سوپرمارکت بدون صندوق خود را افتتاح کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۷ اسفند

ثروتمندترین فرد جهان اعلام کرده که قصد دارد ۱۰ میلیارد دلار از ثروت خود را در راستای مقابله با تغییرات آب و هوایی در جهان خرج کند.
جف بزوس، مدیر شرکت آمازون که به عنوان ثروتمتندترین فرد جهان شناخته می‌شود، اعلام کرده که می‌خواهد ۱۰ میلیارد دلار از سرمایه خود را به منظور حفاظت از محیط زیست و مقابله با تغییرات آب و هوایی در جهان وقف و خرج کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۷ اسفند

به نوشته‌ی دنیای‌ اقتصاد، با رشد اپلیکیشن‌های متنوع ویرایش فیلم و عکس، حالا دیگر اغلب افراد به راحتی از این اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند. با این حال اما همچنان اینفلوئنسرها و کاربران حرفه‌ای‌تر بدون آنکه جای دیگری بروند، در اپلیکیشن‌هایی مانند TikTok و اینستاگرام از ابزارها و فیلترهای آنها برای ویرایش استفاده می‌کنند. با این اوصاف در مواجهه با این موج جدید تولید محتوا، چه اتفاقی برای نرم‌افزارهای ویرایش عکس و فیلم قدیمی مانند فتوشاپ و پریمیر می‌افتد؟

ادامه مطلب