محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ اسفند

به گزارش همکاران سیستم، شرکت ارایه دهنده خدمات بازار آنلاین Etsy اعلام کرد تمامی فعالیت‌های خود روی 2000 سرور پیش‌فرض و 5.5 پتابایت داده را به خدمات پردازش ابری Cloud Platform گوگل انتقال می‌دهد و این انتقال طی یک برنامه ریزی دو ساله صورت می‌گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ اسفند

به گزارش دیجیاتو، ویروس کرونا به سرعت در حال بر هم زدن نظم عمومی کشورهای مختلف است. این ویروس خطرناک و کشنده که تاکنون جان بیش از ۲ هزار نفر را گرفته و مشکلات بسیاری را در حوزه تکنولوژی به بار آورده است. پس از لغو شدن کنگره جهانی موبایل در بارسلونا که از فردا شروع می‌شد و تعطیلی چندین و چند کارخانه تولید گوشی‌های هوشمند برند‌های مختلف، اکنون نوبت به کارخانه تولید گلکسی زد فلیپ در کره جنوبی رسیده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ اسفند

اپل که قبلاً از تعطیلی قطعی تمامی فروشگاه‌های رسمی و دفاتر کاری خود در خاک چین تا ۹ فوریه به علت شیوع ویروس کرونا خبر داده بود، این تعطیلی را تمدید کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ اسفند

نانسی پلوسی به تازگی از همکاری کشورها و شرکت‌های مختلف با هواوی به شدت انتقاد کرده است.
نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان ایالات متحده آمریکا به تازگی در اظهاراتی جدید از همکاری کشورها و شرکت های مختلف با شرکت چینی هواوی به شدت انتقاد کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲ اسفند

به گزارش دیجیاتو، اپل احتمالا قصد دارد به کاربرانش اجازه دهد اپلیکیشن‌های کلیدی پیش‌فرض نظیر سافاری، میل و اپل موزیک را با نمونه‌های مشابه دلخواهشان در آیفون جایگزین کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

کارخانه فاکسکان به کارگرانی که به سرکار خود برگردند ۳ هزار یوان پاداش می دهد. شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی کارخانه های این شرکت در چین شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

دولت آلمان لایحه ای را تصویب کرده که به موجب آن پست های حاوی نفرت پراکنی در شبکه های اجتماعی باید به پلیس گزارش شود.
به نقل از آسوشیتدپرس، اعضای کابینه دولت آلمان لایحه‌ای را تصویب کردند که براساس آن شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و یوتیوب باید پست‌های حاوی نفرت پراکنی را به پلیس گزارش کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱ اسفند

به گزارش دیجیاتو، اپل در نامه‌ای به یک انتشارات آلمانی خواستار جلوگیری از عرضه کتاب یکی از مدیران سابق اپ استور به دلیل انتشار اطلاعات محرمانه اپل شده است.
کتاب App Store Confidential توسط Tom Sadowski نوشته شده. در صفحه لینکدین این فرد آمده که او از سال 2014 تا 2019 مدیریت اپ استور آلمان، اتریش و سوئیس را بر عهده داشته است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند