محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۴ بهمن

بر اساس بیانیه‌ای که امروز توسط کمیسیون تجارت فدرال منتشر شد، خدمات بازاریابی اینفلوئنسرها در رسانه‌های اجتماعی باید با قوانین و مجازات‌های مالی ایجاد شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ بهمن

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا به شرکت های گوگل، مایکروسافت، اپل، آمازون و فیس بوک دستور داده است اطلاعاتی درباره ادغام شرکت های کوچک را در اختیار قانونگذاران قرار دهند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ بهمن

کارخانه فاکسکان که تولید کننده دستگاه های آیفون و آی پد است قصد دارد تا ۱۰ اسفند ۵۰ درصد تولید خود را در چین از سربگیرد.
به نقل از رویترز، شرکت تایوانی فاکسکان که محصولات اپل از جمله آیفون و آی پد را می سازد، امیدوار است تا ۵۰ درصد فعالیت های تولیدی خود را در پایان ماه فوریه (۱۰ اسفند) در چین از سر گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۳ بهمن

جان هافمن مدیرعامل انجمن جهانی GSM با صدور بیانیه ای رسمی خبر از لغو رسمی بزرگترین رویداد سالیانه صنعت تلفن همراه جهان به دلیل نگرانی های ناشی از شیوع ویروس کرونا داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ بهمن

به گزارش مهر، کارمندان شرکت شیائومی پس از تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، از امروز فعالیت خود را آغاز کرده اند.
به نقل از گیزموچاینا، ویروس کرونا سبب شده بود واحدهای شیائومی تعطیل شوند. اما امروز کارمندان این شرکت در محل کار خود حاضر شده اند. به عنوان یک اقدام امنیتی در مقابله با کرونا تمام کارمندان شرکت از ماسک و مواد ضدعفونی کننده استفاده می کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ بهمن

به گزارش پیوست، شرکت ملی نفت ایران امکان صدور گواهی الکترونیکی یا امضای دیجتالی را برای وزارتخانه‌های کشور فراهم کرده است. بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت اعلام می‌کند که این شرکت آمادگی دارد تا ۵۰ هزار توکن در سال را صادر و آن را در اختیار وزارتخانه‌های متقاضی در این زمینه قرار دهد.

ادامه مطلب