محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ بهمن

به گزارش دیجیاتو، وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا چهار نفر از افسران ارتش چین را به دلیل دست داشتن در عملیات هک شرکت ارائه دهنده خدمات مالی و اعتباری اکوئیفکس (Equifax) متهم اعلام کرد. در پی این حمله اطلاعات محرمانه بیش از 145 میلیون نفر در آمریکا به سرقت رفت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ سه شنبه ۲۲ بهمن

به گزارش دیجیاتو، شرکت TCL کنفرانس خبری خود را در کنگره جهانی موبایل (MWC 2020) به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو کرد. این شرکت چینی به شکل محدود در این رویداد حاضر خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ بهمن

آمازون در کنگره جهانی موبایل شرکت نمی‌کند. همچنین شرکت سامسونگ نیز حضور کمرنگی در این رویداد خواهد داشت و مدیران ارشد این شرکت سفر خود را به بارسلونا را لغو کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ بهمن

در پی نگرانی‌های گسترده درباره خطر شیوع هرچه بیشتر کرونا در جریان کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۰ که ۲۴ تا ۲۷ فوریه ( ۵ تا ۸ اسفندماه) در شهر بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود، مسوولان برگزاری حضور شهروندان هوبی چین را در این همایش ممنوع کردند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۱ بهمن

به گزارش آی‌تی‌ایران، روز جمعه اکانت رسمی فیسبوک در توییتر توسط تیم هکرهای «OurMine» هک شد.
این گروه پس از دسترسی به اکانت فیسبوک، توییتی را با این مضمون منشتر کردند: «حتی شبکه اجتماعی فیسبوک هم قابل هک است اما حداقل امنیت فیسبوک از توییتر خیلی بیشتر است.»

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۰ بهمن

شرکت اریکسون با توجه به نگرانی‌ها در مورد ویروس کرونا از شرکت در کنگره جهانی موبایل امسال انصراف می‌دهد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، شرکت اریکسون اعلام کرد که در کنگره جهانی موبایل 2020 در بارسلون، بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری صنعت مخابرات حضور نخواهد داشت. این شرکت گفته‌است که به دلیل شیوع بیماری کرونا، حضور در این نمایشگاه را برای کارکنان و مشتریان اش بسیار خطرناک ارزیابی میکند و از حضور در بزرگترین رویداد سالیانه موبایل جهان انصراف می دهد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند