محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۳ بهمن

به گزارش مهر به نقل از انگجت، فقط فیس بوک و گوگل با اطلاعات جعلی درباره ویروس کرونا مقابله نمی‌کنند. شبکه اجتماعی توئیتر نیز به نظر می‌رسد در این زمینه دست به کار شده است. درهمین راستا این شبکه اجتماعی حساب کاربری یک سایت مالی و ترویج کننده نظریه‌های توطئه به نام «زیرو هج»( Zero Hedge) را به طور دائم مسدود کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۳ بهمن

به گزارش دیجیاتو، شبکه‌های اجتماعی به خصوص شبکه‌های پیام‌رسان همواره به دنبال راهی هستند تا درآمدزایی خود را افزایش دهند. یکی از این راه‌ها عرضه ارز دیجیتال است. شبکه پیام‌رسان لاین هم که مدتی پیش سیستم ارز دیجیتال لینک را راه‌اندازی کرده بود، قصد دارد آن را در بازارهای ژاپن و آمریکا نیز عرضه کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۲ بهمن

به گزارش ایسنا، اپل امروز از تعطیلی تمامی فروشگاه‌های خود در سراسر چین خبر داد.
شرکت آمریکایی اپل به عنوان یکی از بزرگترین غول های تکنولوژی در جهان، امروز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که تمامی فروشگاههای اپل استور رسمی و دفاتر فروش خود را در سراسر چین تا تاریخ ۹ فوریه تعطیل خواهد کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۲ بهمن

به گزارش ایسنا، به عقیده کارشناسان فعال در حوزه فناوری، شیوع گسترده ویروس خطرناک کرونا می‌تواند تولید تلویزیون، لپ‌تاپ و دستگاه‌های الکترونیکی را مختل کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۲ بهمن

به گزارش مهر، بر اساس بررسی‌های تکمیل شده کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا، اپراتورهای این کشور با فروش اطلاعات مربوط به موقعیت مکانی مشترکان خود مرتکب تخلف شده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۱ بهمن

به گزارش مهر، مدیرعامل مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک گفت: روند تست تجهیزات وارداتی حوزه فناوری اطلاعات، ناکارآمد است و به زودی دستورالعمل ردیابی تمامی کالاهای وارداتی در کشور تا زمان مصرف ابلاغ می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۱ بهمن

به گزارش زومیت، دولت بریتانیا به هواوی اجازه خواهد داد تا در توسعه‌ی زیرساخت شبکه‌ی 5G این کشور نقش محدودی ایفا کند.
دولت بریتانیا طی بیانیه‌ای تصمیم نهایی خود را در مورد مشارکت شرکت‌های خارجی در توسعه‌ی شبکه‌ی 5G و شبکه‌های گیگابیتی اعلام کرد. در این بیانیه که پس از هفته‌ها گمانه‌زنی در مورد نقش هواوی در توسعه‌ی زیرساخت 5G در بریتانیا منتشر شد، اظهار شده است که دولت بریتانیا با اعمال محدودیت‌های سخت‌گیرانه‌ به «تأمین‌کنندگان پر خطر» اجازه خواهد داد تا در فرایند ساخت این شبکه همکاری کنند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند