محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۱ بهمن

به گزارش زومیت، دیسکورد که یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های ارتباطی بین گیمرها به شمار می‌رود، از سه‌شنبه شب از دسترس خارج و روز بعد مجدد در دسترس قرار گرفت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۱ بهمن

سونوس، تولیدکننده‌ی تجهیزات صوتی هوشمند، گوگل را به اتهام نقض پتنت در اسپیکرهای هوشمند به دادگاه کشاند.
شرکت سونوس (Sonos)، از پیشگامان تجهیزات صوتی هوشمند واقع در کالیفرنیا با ادعای اینکه گوگل در اسپیکرهای هوشمند خود (google home) پتنت‌های ثبت شده‌ی آن‌ها را نقض کرده، شکایت خود را تقدیم دادگاه کرد. به گفته‌ی سونوس، آمازون هم در اسپیکر هوشمند خود ناقض این پتنت‌ها بوده، اما در حال حاضر توانایی شکایت از هردو غول فناوری را ندارند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۰ بهمن

به گزارش راه پرداخت، شرکت بریتانیایی ودافون هشتمین شرکتی است که از انجمن لیبرا خارج شده است. هم لیبرا و هم ودافون اعلام کردند که ودافون دیگر بخشی از کنسرسیوم لیبرا نخواهد بود و قصد دارد منابعی را که در ابتدا برای لیبرا اختصاص داده بود صرف توسعه و گسترش سرویس پرداخت دیجیتالی خود یعنی ام‌پزا کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۰ بهمن

به گزارش مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بهینه سازی انرژی در ساختمان و کاهش تلفات انرژی می‌تواند صرفه جویی قابل توجهی در حوزه ملی به همراه داشته باشد. در این راستا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از مالکان ساختمان‌های که متقاضی اجرایی طرح بهینه‌سازی انرژی در ساختمان هستند حمایت می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۱۰ بهمن

به گزارش مهر به نقل از یورونیوز، به گفته کارشناسان شرکت لئولب آمریکا، سرعت این دو ماهواره در لحظه برخورد احتمالی ۳۲ هزار و ۸۰۰ مایل بر ساعت است و اگر این دو ماهواره با هم تصادف کنند، قطعات جدا شده آنها ممکن است به سایر ماهواره‌هایی که در اطراف جو زمین در حرکت هستند، آسیب برسانند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۹ بهمن

به گزارش آی‌تی ایران، به دنبال گسترش ابتلا به ویروس کرونا در چین، شرکت‌های فیسبوک و ریزر سفر کارمندان خود به این کشور را محدود کردند. شرکت ال‌جی اما هرگونه رفت‌وآمد به چین را برای کارمندان خود به طور کل ممنوع کرد.

ادامه مطلب