محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۶ بهمن

به گزارش مهر به نقل از انگجت، در شرایطی که مقامات دیگر کشورهای اروپایی از عدم استفاده از این فناوری و ممنوع کردن آن ظرف پنج سال آینده به علت نقض حریم شخصی و امنیت مردم عادی سخن می‌گویند، مقامات انگلیسی بی توجه به این انتقادات به دنبال کاربرد آن هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۶ بهمن

به گزارش مهر به نقل از رویترز، ادوارد مارکی یکی از سناتورهای آمریکایی از شرکت خودروسازی تسلا خواسته تا نام سیستم اتوپایلوت خود را اصلاح کند. او معتقد است نام سیستم گمراه کننده است و احتمالا از آن سو استفاده شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۶ بهمن

به گزارش ایسنا، شرکت اپل از طرح ابتدایی ابزار جدیدی رونمایی کرده که امکان کنترل اشیا را در فضای واقعیت افزوده و واقعیت مجازی فراهم می‌کند. شاید یک ابزار جدید در ابعاد ناخن که با چند حسگر بارگیری شده، بتواند امکان اتصال به ابزار دیگر را برای کاربران خود فراهم کند. شرکت اپل از طرح ابتدایی اختراعی رونمایی کرده که ابزارهای کوچکی به اندازه انگشت را به نمایش می‌گذارد. این ابزارها، با چند حسگر بارگیری می‌شوند که می‌توانند امکان تعامل با اشیا را در فضای واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی فراهم کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۴ بهمن

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، کهن ترین محل برخورد شهاب سنگ با زمین در «یارابوبا» (Yarrabubba) در غرب استرالیا قرار دارد. این شهاب سنگ حدود ۲.۲۲۹ میلیارد سال قبل با سیاره خاکی برخورد کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۳ بهمن

به گزارش پیوست، تعیین تعرفه برق جداگانه برای صنعت استخراج رمز ارز از ابتدای مطرح شدنش مورد اعتراض فعالان این صنعت قرار گرفته بود؛ چرا که این گروه معتقدند فعالیت در این صنعت با این تعرفه غیر ممکن می‌شود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند