محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ دي

به نوشته‌ی روزنامه ایران، از سال ۲۰۱۴ که مفهوم «اینترنت اشیا» در دنیا فراگیر شده، مؤسسات مطرح دنیا نظیر گارتنر، دیلویت، فراست، IDC و... آمارهای مختلفی برای تعداد اشیای متصل به اینترنت، پیش‌بینی بازار این فناوری و روند توسعه آن در دنیا ارائه کرده‌اند که اکثر آنها به وضعیت اینترنت اشیا در سال ۲۰۲۰ برمی‌گردد. اکنون که وارد سال ۲۰۲۰ میلادی شده‌ایم به سراغ کارشناسان حوزه اینترنت اشیا رفتیم و از آنها خواستیم درباره آمارهای تعداد اتصال اشیا به اینترنت، بازار آن و وضعیت اینترنت اشیا در کشورمان بگویند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ دي

به گزارش مهر، نتایج یک بررسی نشان می‌دهد امنیت فرایند ترابرد سیم کارت در میان پنج اپراتور تلفن همراه آمریکا بسیار پایین است و هکرها می‌توانند از این وضعیت سوء استفاده کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ دي

به گزارش مهر به نقل از انگجت، در حال حاضر هواوی رسما به سرویس های گوگل دسترسی ندارد بنابراین برای مسیریابی با یک شریک غیر آمریکایی همکاری می کند. به این ترتیب این شرکت یکبار دیگر تحریم های آمریکا را دور می‌زند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۳۰ دي

به گزارش مهر به نقل از رویترز، قانونگذاران اتحادیه اروپا از زمان اجرای قوانین سختگیرانه تر برای حفظ حریم شخصی کاربران در سال ۲۰۱۸ تاکنون ۱۱۴ میلیون یورو به دلیل نشت اطلاعات برای شرکت‌های خاطی جریمه تعیین کرده‌اند. این در حالی است که کشورهای مختلف این اتحادیه شیوه‌های گوناگونی را برای مقابله با این امر اتخاذ کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۹ دي

به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، این وکلا می‌گویند منگ وانژو که دختر مؤسس شرکت هواوی نیز هست نباید به هیچ وجه به آمریکا تحویل داده شود، زیرا اقدامات وی بر اساس قوانین کانادا جرم محسوب نمی‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۹ دي

به گزارش دیجیاتو، لایکا سه سال پس از معرفی دوربین M10 مدل جدیدی را بر اساس همان ویژگی های ظاهری و طراحی معرفی کرده، با این تفاوت که نسخه جدید با سنسور ۴۰ مگاپیکسلی مونوکروم همراه شده است.

ادامه مطلب