محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۷ دي

به گزارش دیجیاتو، بنابر گزارش نیویورک تایمز بالاخره بعد از دو سال و نیم و با صدور رای دادگاه قانون اساسی ترکیه فیلترینگ ویکی پدیا برداشته شد و این وبسایت مجددا در اختیار شهروندان ترک قرار گرفت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۷ دي

به گزارش ایسنا، کارشناسان تحریم‌های سازمان ملل به افراد هشدار داده‌اند که در کنفرانس «ارز دیجیتال» کره شمالی که ماه فوریه برگزار می‌شود، شرکت نکنند و آن را نقض احتمالی تحریم‌ها علیه این کشور دانسته‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ دي

گوگل قصد دارد با توسعه یک الگوریتم جدید برای معرفی لباس‌های محبوب در فروشگاه‌های اینترنتی به کاربران کمک کند تا لباس دلخواه خود را هر چه زودتر بیابند.
به نقل از انگجت، خرید آنلاین لباس هنوز هم با این همه پیشرفت فناوری در فضای اینترنت دردسر دارد، چرا که شاید همیشه همه انتخاب‌ها پیش روی شما قرار نگیرد یا مشاهده همه مدل‌ها از حوصله شما خارج باشد. ضمن اینکه یافتن بهترین فروشگاه اینترنتی که دارای البسه زیبا باشد نیز خودش کار دشواری است. به این‌ها باید یافتن اینکه کدام مکان‌ها دارای بهترین قیمت‌ها هستند را نیز افزود.
اکنون گوگل در تلاش است تا به کاربران در این زمینه کمک کند و این چالش‌ها را از پیش روی آنها بردارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ دي

به گزارش آی‌تی ایران، سال ۲۰۱۹ با تمامی‌خبرهای خوب و بد خود برای تیک تاک به پایان رسید. اگرچه استفاده از این اپلیکیشن چینی به دلیل نگرانی‌های امنیتی در ارتش آمریکا ممنوع و ادعاهایی نیز در خصوص جاسوسی این برنامه برای دولت چین مطرح شد، اما این مسائل هرگز نتوانست تاثیری در عملکرد خیره‌کننده تیک تاک در سال ۲۰۱۹ داشته باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۶ دي

شرکت ال‌جی با همکاری با یک شرکت توسعه هوش مصنوعی موسوم به "Cerence" قصد دارد دستیار صوتی هوشمند مخصوص خودرو ایجاد کند.
به نقل از انگجت، نمایشگاه CES 2020 شاهد رونمایی از اولین دستیار هوش مصنوعی مخصوص خودروی شرکت هوندا بود که با همکاری آئودی و هوآوی با تمرکز بر فناوری خودروهای متصل ساخته شده بود.

ادامه مطلب