محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ دي

حقوق دریافتی تیم کوک مدیرعامل اپل در سال جاری میلادی در مقایسه با سال ۲۰۱۸ کاهش می‌یابد و علت این امر کاهش درآمد اپل است.
به نقل از آسین ایج، تیم کوک در سال ۲۰۱۹ حدود ۱۱.۶ میلیون دلار حقوق گرفته است که این رقم در مقایسه با حقوق ۱۵.۷ میلیون دلاری تیم کوک در سال ۲۰۱۸ کاهش چشمگیری نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ دي

موسسه تحقیقاتی IDC با پیش بینی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر اشتغال اعلام کرد: تا پایان سال ۲۰۲۰ بیش از ۵۵ میلیون نفر به صورت تمام وقت در حوزه ICT فعالیت خواهند کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ دي

به گزارش آی‌تی ایران، شرکت سامسونگ در جریان نمایشگاه CES 2020 اعلام کرد که تلویزیون عمودی «Sero» این شرکت در بازار ایالات متحده نیز عرضه می‌شود.
این تلویزیون ۴۳ اینچی به نمایشگر 4K و اسپیکرهای ۶۰ واتی که داخل استند نمایشگر قرار گرفته‌اند مجهز شده است. این تلویزیون همچنین به جای پایه روی چرخ هم قرار می‌گیرد تا از این طریق امکان انتقال آسان به اطراف هم وجود داشته باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۱۶ دي

شرکت سامسونگ از یک تلویزیون با فناوری میکرو ال ای دی در نمایشگاه CES۲۰۲۰ رونمایی کرد. این تلویزیون ۲۹۲ اینچی است.
به نقل از سی نت، شرکت سامسونگ از بزرگترین تلویزیون در تاریخچه نمایشگاه CES رونمایی کرد. این نسخه از تلویزیون Wall در اندازه ۲۹۲ اینچ (بیش از ۷.۴ متر) رونمایی شده و The Wall Luxury نام دارد. در این تلویزیون ترکیبی از درخشندگی زیاد، اندازه بسیار بزرگ و تضاد رنگی قابل توجهی دیده می شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۵ دي

به گزارش فارس، هواوی با هدف گسترش خدمات رسانی خود در حوزه نسل پنجم از تأسیس یک مرکز نوآوری و خلاقیت در این حوزه در لندن خبر داده است.
به نقل از زددی نت، هدف از تاسیس مرکز خلاقیت و نوآوری نسل پنجم هواوی در لندن کمک به شکل گیری یک اکوسیستم نسل پنجم در انگلیس توسط هواوی توسط شرکت های فناوری و مخابراتی این کشور است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۵ دي

به گزارش همکاران سیستم، موسسه پلی‌تکنیک Rensselaer در نیویورک به تازگی فاش کرد برای تسریع در فرآیند تحقیق و توسعه در زمینه هوش مصنوعی، با فناوری‌های جدید سازگاری پیدا کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۱۵ دي

در حالی که کمتر از ۷۲ ساعت تا شروع نمایشگاه CES 2020 در لاس وگاس باقی مانده، گوگل برای معرفی محصولات سخت افزاری جدید خود تا آن زمان صبر نکرده و روز گذشته این کمپانی دو محصول سخت افزاری هوش مصنوعی جدید را با عناوین Coral Accelerator Module و Coral Dev Board Mini معرفی کرد که برای عرضه در اوایل سال میلادی جاری برنامه‌ریزی شده‌اند.

ادامه مطلب