محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۴ دي

به گزارش دیجیاتو، در آستانه CES2020 به سر می بریم و شرکت دل مجموعه ای از مانیتورهای جدید خود را با امکاناتی نظیر نرخ رفرش بسیار بالا، تکنولوژی داخلی کالیبره رنگ و نمایشگر عظیم الجثه که می تواند محتوای چهار دستگاه مختلف را به صورت همزمان نمایش دهد معرفی کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۴ دي

به گزارش ایرنا، دو غول لوازم خانگی کره‌ای یعنی ال جی و سامسونگ از یخچال‌های هوشمند خود در نمایشگاه CES ۲۰۲۰ رونمایی می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری سی‌نت، یخچال هوشمند InstaView محصول شرکت ال جی به یک نمایشگر شفاف ۲۲ اینچی مجهز است که پنجره‌ای به داخل یخچال محسوب می‌شود و امکان مشاهده داخل آن را بدون نیاز به باز کردن در یخچال فراهم می‌کند. این پنل به عنوان یک رابط لمسی برای کار با اینترنت و جستجوی دستور پخت غذاهای مختلف یا مشاهده فیلم آشپزی با استفاده از اتصال وای فای درونی یخچال عمل می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۴ دي

به گزارش فارس، بنا بر اعلام گوگل این شرکت به افرادی که از خدمات بخش اخبار گوگل استفاده می کنند دیگر امکان دسترسی به مجلات پولی را نمی‌دهد.
به نقل از انگجت، گوگل ایمیلی برای همه مشترکان خدمات نشریات پولی ارسال کرد که این شرکت به افرادی که از خدمات بخش اخبار گوگل استفاده می کنند دیگر امکان دسترسی به مجلات پولی را نمی‌دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۱۴ دي

هواوی در چین یک فروشگاه تمام اتوماتیک و بدون کارمند انسانی رونمایی کرده که سفارش آنلاین محصولات این شرکت را قبول می کند.
به نقل از گیزموچاینا، هواوی به طور رسمی از جدیدترین پروژه خود در چین رونمایی کرد. این پروژه یک فروشگاه هوشمند در مرکز Wuhan Optics Valley New Development International است. در این فروشگاه چند نوع از محصولات هواوی انبار شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۳ دي

به گزارش فارس، درمیان شگفتی کاربران اینترنت، یک پسربچه هشت ساله از نظر کسب درآمد از سایت یوتیوب توانست رتبه اول را کسب کند و همه رقبای خود را پشت سر بگذارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۱۳ دي

به گزارش فارس، آزمایش‌های کوانتومی در مقیاس فضایی موفقیت آمیز بوده و با نخستین ایستگاه زمینی کوانتومی موبایل جهان ارتباط برقرار کرده و انتقال داده رمزگذاری شده را در جینان، استان شاندونگ انجام داده است.

ادامه مطلب