محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۴۰۰ يکشنبه ۳۰ خرداد

گروهی از سناتورهای آمریکایی برای برطرف کردن چالش کمبود تراشه، پیشنهاد کرده اند علاوه بر تخصیص بودجه ۵۲ میلیارد دلاری، اعتبار مالیاتی ۲۵ درصدی برای تولید کنندگان نیمه رسانا در نظر گرفته شود.
به نقل از رویترز، درحالیکه آمریکا با چالش کمبود تراشه دست و پنجه نرم می‌کند، گروهی از سناتورهای مجلس آمریکا پیشنهاد کرده‌اند اعتبار مالیاتی ۲۵ درصدی برای سرمایه گذاری در بخش تولید نیمه رسانا اعطا شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۹ خرداد

به گزارش دیجیاتو، در حالی که تاکنون از گوشی پوکو X3 GT خبری به صورت رسمی منتشر نشده ولی دستگاهی با شماره مدل ۲۱۰۶۱۱۱۰AG تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کرده و به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۹ خرداد

به گزارش دیجیاتو، مدت‌هاست منتظر رونمایی از نسل جدید مک‌بوک پرو با طراحی تازه هستیم و با وجود گزارش‌ها درباره معرفی آن در کنفرانس WWDC 2021، اپل دست به چنین کاری نزد. اما حالا گزارشی جدید ادعا می‌کند که این لپ‌تاپ در پاییز سال جاری از راه می‌رسد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۴۰۰ شنبه ۲۹ خرداد

وندور فنلاندی نوکیا به اپراتور Ooredoo عمان کمک کرده است تا شبکه دسترسی بی‌سیم ثابت 4G و 5G را راه‌اندازی کند.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، همکاری مشترک آنها از ابتدای سال 2021 آغاز و امروز اعلام شد دسترسی به شبکه FWA در سراسر عمان فراهم شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۸ خرداد

به گزارش آی‌تی‌ایران، اپل در سال ۲۰۱۶، ورودی هدفون سیمی‌ را از روی گوشی آیفون 7 برداشت و از اولین نسخه ایرباد بی‌سیم خود تحت عنوان ایرپاد رونمایی کرد.
محصولی که در کمترین زمان، به محبوبیتی فراتر از تصور رسید و بسیاری از کاربران اپل و حتی دارندگان دیگر محصولات هوشمند را نیز به خرید ترغیب کرد. طولی نکشید که این محبوبیت، دیگر تولیدکنندگان گوشی را نیز به تولید مدل‌‌های مشابه وادار کرد تا بتوانند سه‌می‌از بازار این محصول جدید را از آن خود کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۸ خرداد

به گزارش مهر به نقل از رویترز، «لینا خان» یکی از محققان آنتی تراست که روی قدرت بی سابقه شرکت‌های فناوری بزرگ تمرکز دارد، روز گذشته به عنوان رئیس کمیسیون فدرال تجارت آمریکا انتخاب شد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۴۰۰ جمعه ۲۸ خرداد

به گزارش مهر به نقل از رویترز، ۱۰ سناتور جمهوری خواه مجلس آمریکا از جینا ریموندو، وزیر بازرگانی این کشور خواسته‌اند تا هرچه سریع‌تر فناوری‌های جدید آمریکایی را شناسایی کند که در صورت صادرات به چین، این کشور از آنها سواستفاده می‌کند.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند