محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳۰ آذر

به گزارش مهر، تاکنون هیچ درمان موثری برای ویروس ابولا کشف نشده است. ابتلا به این ویروس که به تب هموراژیک در انسان‌ها منجر می‌شود در سراسر جهان قربانیان زیادی گرفته است. فقدان مدل‌های انسانی برای بررسی تب هموراژیک ابولا یکی از مهمترین موانع در توسعه استراتژی‌های درمانی برای این بیمار است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳۰ آذر

به گزارش مهر به نقل از اینترستینگ اینجینیرینگ، شرکت تسلا کمتر از یک ماه قبل از خودروی سایبرتراک خود رونمایی کرد که با استقبال خریداران نیز مواجه شد. حالا یک نسخه کاملاً مشابه، اما کوچک‌تر از این خودرو در خیابان‌های مسکو در حال رفت و آمد مشاهده شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳۰ آذر

به گزارش مهر به نقل از انگجت، توئیتر فعالیت بیش از ۸۸ هزار حساب کاربری را هم منتشر کرده که با حساب‌های متخلف یادشده مرتبط بوده و داده‌ها و اخبار دروغین موجود در آنها را منتشر می‌کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۹ آذر

به گزارش دیجیاتو، با گسترش اعتراضات مردمی علیه نخست وزیر هند و نارندرا مودی رهبر حزب راستگرای افراطی این کشور و البته قانون تازه وضع شده توسط دولت او که مسلمانان را از دریافت شهروندی هند منع می کند، مقامات هندی دسترسی مردم در بسیاری از نواحی این کشور به اینترنت را قطع کردند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۹ آذر

به گزارش آی تی ایران، دادگاهی در آلمان با صدور حکمی، فعالیت‌های شرکت ارائه‌دهنده خدمات مسافربری اوبر را در این کشور متوقف و اعلام کرد که این شرکت آمریکایی، مجوز لازم برای ارائه خدمات جابجایی مسافران با استفاده از خودروهای اجاره‌ای را ندارد.

ادامه مطلب