محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۲۴ آذر

به گزارش فارس، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا از اختصاص بودجه‌ای ۹ میلیارد دلاری برای تسریع ارائه خدمات نسل پنجم در نواحی روستایی این کشور خبر داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۲ آذر

به گزارش مهر به نقل از انگجت، آخرین نسخه از لایحه حمایت از اطلاعات شخصی هند شرکت‌های فناوری را ملزوم می‌کند قبل از استفاده از داده‌های کاربران از آن‌ها اجازه بگیرند. همچنین شهروندان می‌توانند تقاضا کنند اطلاعاتشان حذف شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ جمعه ۲۲ آذر

به گزارش دیجیاتو، در چند سال اخیر هواوی مسیری طولانی را در بازار تلفن های همراه طی کرده است. در سال ۲۰۱۵ میلادی این شرکت بالغ بر ۱۰۴ میلیون دستگاه موبایل را به اقصی نقاط دنیا صادر کرد و ۵.۵ درصد از سهم بازار این محصول را در اختیار گرفت و در جایگاه سوم جدول جهانی تولیدکنندگان این گجت قرار گرفت. یک سال بعد هواوی از برنامه جاه طلبانه خود برای تبدیل شدن به تولید کننده شماره یک موبایل در دنیا خبر داد و اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۱ این هدف را محقق می کند. طبق تازه ترین گزارش از Strategy Analytics حالا به نقطه ای رسیده ایم که هواوی احتمالا می تواند به چنین جایگاهی دست پیدا کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ آذر

رئیس جمهور آمریکا برای انجام فعالیت‌های دولتی به جای موبایل های ایمن شده، از سرویس‌های موبایل رمزگذاری نشده استفاده می‌کند.
به نقل از بیزینس اینسایدر، گزارشی جدید نشان می دهد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به طور مداوم با استفاده از دستگاه های تایید نشده تماس تلفنی برقرار می کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ پنج شنبه ۲۱ آذر

به دنبال اعتراض ها خطاب به وزارت امنیت داخلی آمریکا، این وزارتخانه از طرح خود برای اسکن کردن چهره شهروندان آمریکایی در زمان ورود و خروج به فرودگاه ها عقب نشینی کرد.
به نقل از آسین ایج، وزارت امنیت داخلی آمریکا روز گذشته اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای اسکن چهره شهروندان آمریکا در زمان ورود و خروج به این کشور ندارد. البته این طرح در مورد افراد خارجی که به ایالات متحده سفر می کنند، کماکان اجرا می شود. وزارت امنیت داخلی آمریکا می گوید طرح خود را نیز در این زمینه پس گرفته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۰ آذر

به گزارش آی‌تی ایران، پس از قرار گرفتن هوآوی در لیست سیاه دولت آمریکا و تحریم آن توسط شرکت‌هایی آمریکایی، طولی نکشید که دولت چین در پاسخ به این اقدام، تجارت با شرکت‌های آمریکایی را ممنوع اعلام کرد. حالا دولت چین در جدیدترین اقدام خود به تمام ارگان‌های دولتی دستور داده که به‌کارگیری محصولات تکنولوژی متعلق به آمریکا را متوقف کنند. به گزارش فایننشال تایمز، دولت چین قصد دارد تا سال ۲۰۲۲، تمام تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آمریکایی را به نسخه‌های‌ بومی تغییر دهد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۰ آذر

به گزارش مهر، دادستانان ۲۴ ایالت آمریکا طی نامه ای به کمیسیون تجارت فدرال آمریکا خواهان تصویب قوانین قدرتمندتری برای محافظت از کودکان زیر ۱۳ سال در فضای آنلاین شده اند.
به نقل از آسوشیتدپرس، دادستان کل ۲۴ ایالت آمریکا از یک سازمان فدرال درخواست کرده اند قوانین بهتری برای حفاظت از کودکان در فضای آنلاین تصویب کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۰ آذر

به گزارش مهر، دولت استرالیا قصد دارد قانونی را برای حفظ امنیت آنلاین تصویب کند. این قانون به شرکت های فناوری فشار می آورد تا محتوای خود را بیشتر کنترل کنند.
به نقل از گاردین، دولت استرالیا به شرکت های بزرگ اینترنتی درباره قلدری سایبری هشدار داده و در یک تحقیق جدید طرحی برای حل این چالش را ارائه کرده است.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند